آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

باباي مجاهد و خير رسان من

1391/3/24 14:07
نویسنده : م.س و دوستان
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 112

بابايي خيلي سرش شلوغ شده...

الان که ده شبه هنوز نيومده هيچ، مي گفت ام شب هم ميخاد بمونه سر کار و کار انجام بده.گریه

کاش همه ي مردها انقدر دلشون اينجوري براي مملکتشون و دينشون و انقلابشون مي تپيد...اوه

اون وقت واقعا خيلي خيلي زودتر به هدف هامون مي رسيديم.

هدف هاي بزرگ زندگي مون.

هدف هاي حياتي.

هدف هاي منطقه اي و فرامنطقه اي.متفکر

پسرم واسه ي بابات دعا کن که هميشه اين روحيه ي غير کارمندي ش حفظ بشه و خوب تلاش کنه.تشویق

منم غُر مي زنم گَه گاه چون زندگي نمک مي خواد پسرم و غُر نمک زندگيهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

راهی
11 اردیبهشت 91 9:53
سلام سجاد جان
اگه خبر نداری
بهت می گم
اما یواشکی...
به مامان بابات هم نگو.

این بابات به مامانت رفته!!

یعنی قابل پیش بینی بوده.


اي بابا
حالا اگر ما بخايم يه رازي توو دلمون نگه داريم مگه اين خاله جوني ميذاره
بین المللی درحد تیم ملی
11 اردیبهشت 91 10:57
سلام رفیق
من همیشه به وبت سر می زنما
برا بقیه هم تعریف می کنم
دعا یادت نره
و دیگر هیچ
خیلی به خودم فشار اوردم مودب بنویسم



يني تو الان طيبه هستي؟يا فاطمه علي؟ از اين دو حالت خارج نيست.
البته فاطمه علي فشار هم بياره نمي توونه مودب بنويسه هههههه

يني واقعا تو کي مي توني باشي آيا؟؟؟؟
بدبخت
11 اردیبهشت 91 22:22
خوشم میاد با چه اعتماد به نفسی هم حصر عقلی می چینی که تو یا فلانی هستی یا فلانی ولی من هیچ کدوم نیستم.
خودت بهم گفتی بین المللی در حد تیم ملی



واااااااااااااااااااااي سلام بين المللي در حد تيم ملي!
فسفر مُسفر تعطييييييييييله خوش بخت!
ما جميعاً مخلصتيم در حد تيم ملي هاي خفن ناك.
كجاهايي ريفيخ?