آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

هدیه امام حسن جان من.

1391/10/21 20:48
نویسنده : م.س و دوستان
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه 272

طبق برنامه چهارشنبه شب ها می ریم جلسه خانوادگی. جلسه ی قرآن و نهج البلاغه ست.

دوستای مامان و بابام اونجا هستند هم من همه شون رو خیلی دوست دارم هم اونا منو خیلـــــــــــــــی دوست می دارنددوستی

دیشب مراسم شهادت امام حسن مجتبی امام دوممون بود.

خیلی قشنگ بود. همه ی صندلی ها رو جمع کرده بودند و همه مون به احترام خاک نشین بودن امام حسن جونم روی زمین نشسته بودیم.

البته من روی زمین ننشسته بودم بلکه از این ور به اون ور قِل می خوردمعلاقه

دیشب عمو کریمی برامون روضه ی امام حسن خوند و من و بچه های دیگه دور سفره ای که شمع روشن کرده بودن و هدیه های ما رو هم گذاشته بودند اونجا نشسته بودیم.

البته من کنار سفره ننشسته بودم بلکه از این ور به اون ورش قِل می خوردمعلاقه

بعدش به همه ی دوستام هدیه کتاب داستان دادند. هر کس می تونست خودش انتخاب می کرد و مال من رو هم مامانم انتخاب کرد.

امروز هم نشست روی کاناپه و شعرش رو برام کــــــــــــامل خوند.

البته من کنارش ننشسته بودم بلکه از این ور به اون ور خونه قِل می خوردمعلاقه

این هم عکس کتاب من هدیه ی امام حسن به من و دوســــــــتامه.

البته مال اونا فرق داشت. داستان زندگی اماما بود. ائمه جونم

الاغ بابا 

این کتاب داستان زندگی یک پیر مردیه به نام عبدالرحیم که از جوونی به زائرای مسجد جمکران کمک می کرده و در پیری الاغش رو می دزدن و بعد ادامه ی ماجرا...

کتاب از انتشاراتِ برکات اهل بیت علیهم السلام است.

شاعرش  هم جناب ملک است.

خیلی قشنگ و عملی بود کتابش.

این هم برای شاعر و تصویرگر و کلیه ی دست اندکاران کتاب من: گل

امام زمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

علامه کوچولو
21 دی 91 21:33
سلام ایام جانگداز اخر صفر رو تسلیت میگم عجب هدیه قشنگی قربون کریم اهل بیت بشم که کرامتش همیشه شامل حالمونه
مینا مامی لیانا
22 دی 91 14:51
مبارکت باشه خوش به حالت آقا محمد سجاد خان قل قل خور التماس دعا ...
مامان نیکادل
24 دی 91 1:04
به به چه هدیه خوبی دست امام حسن جونم (ع)درد نکنه خوش به حالت خاله جون
مائده
24 دی 91 18:47
سلام بسیار استفاده میبرم از مطالبت نگاه و منش زیبایی در تربیت فرزند داری خداوند موفقتان گرداند
آسمان
25 دی 91 0:44
ان شاء الله همیشه در پناه کریم اهل بیت باشیم چه هدیه خوبی بهتر از کتاب؟
مامان زينب و ضحي
25 آذر 92 2:01
سلام امكان راه يابي من(خانوادم) و همسرم و بچه هام هم به جلسات شما هست؟ خيلي دوست دارم بتونم از كلاساتون استفاده كنم
م.س و دوستان
پاسخ
سلام /بله/چهارشنبه ها همراه با نماز شروع می شود روایت خوانی است از کتاب تحف العقول-نهج البلاغه تمام شده- و سوره نسا تازه تمام شده است و سوره مائده آغاز شده/هر هفته هم شام مهمان جلسه هستیم/تشریف بفرمایید خوش حال می شویم
مامان زينب و ضحي
26 آذر 92 0:55
چقدر خوب...به به.. ممنون.از مكان جلسه چه جوري باخبر شم؟
م.س و دوستان
پاسخ
http://quranetratschool.ir/ آدرس در این سایت است+تلفن تماس. اگر هم نبود: خ انقلاب یا بلوار کشاورز/خ 16 آذر/ پلاک 25/ ط 2
مامان زينب و ضحي
26 آذر 92 15:28
بازم ممنون از مهربونيت مامان خوب انشاالله خدمت ميرسيم