آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

حرم امام رضا جونم

1391/3/24 14:05
نویسنده : م.س و دوستان
941 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 115

امروز مامانم يک کاري کرد...

خانه مان را کرد، حرم امام رضاعليه السلام

سر در ورودي خونمون اسمش هست: دارُ الاِجابــة.

سر در هال پذيرايي مون اسمش هست: دارُ الوِلايـة.

سر در آشپزخونمون دارُ الشکر اسمشه.

سر در اتاق مامان و بابام: دارُ السُرور.

سر در اتاق من هم دارُ الرَحمــة.

دعا مي کنم که هيچ کسي از خونه ما نااُميد و دلشکسته بيرون نره چون اينجا دارُ الاِجابــةِ...

دعا مي کنم که هميشه نعمت در خونه ما فراوان باشه چون اينجا دارُ الشکرِ....

دعا مي کنم که فقط محبت و تولاي خدا و اهلش در اينجا حاکم باشه چون اينجا دارُ الوِلايـةِ...

دعا مي کنم که مامان و بابام هميشه سرشار از نشاط و خوش حالي باشن چون اينجا دارُ السُرورِ...

دعا مي کنم که من براشون پر از خير و برکت باشم چون اينجا دارُ الرَحمــةِ...

اينجا حرم امام رئوف است....

با وضو وارد شويد....

با اميد...

با او...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نسرین
18 اردیبهشت 91 11:47
آمییییییییییییییییییییییییییییین

آميييييييين
مامان علی
18 اردیبهشت 91 13:35
جالب بود
تاپست بعدی خدانگهدار تووپسرت باشه

سلام حميده...

غزال
18 اردیبهشت 91 22:55
سلام سارایی و گل پسری. دلم تنگ شده براتون. این روزا معلومه سرت حسابی شلوغه.
به به چه خونه با صفای دارین شماااااااااا
ایشاله خواستین بیاین حرم امام رضا سر راهتون به ما هم سر بزنین.
بوس واسه مامان مهربون و محمد سجاد ناز

آره خيلي سرم شلوغه غزال جون...سلام به روس ماه خودت و گل پسرت...
شمام تشريف بياريد خيلي خوشحال مي شيم...