آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

اتاقی دارم تا نداره....

1391/3/24 14:25
نویسنده : م.س و دوستان
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 61

یه روزی که همین نزدیکی ها بود، مامانیم سرزده اومد خونمون و باخودش یک طراح اتاق کودک آورده بود تا اتاق من رو درست کنه...

من آچق مامانیمم که انقدر من رو تحویل می گیره....

الان یک اتاق جذابی دارم که مطمئنم هیشکی توو دنیا نداره...

روی دیوارم درخت دارم که یه جوجه تووش لونه داره و برف نشسته روو درخته.

 یک پسری روو دیوارم هست که داره هواپیما می رونه و توو آسمونش یک عالمه ابر و ستاره و سفینه و خورشید و ایناست...

 وااااای عروسک هام رو چسبوندن به دیوارها و کلی هاش هم از سقف آویزوووونن.

یک زرافه ی زیبا که باچشمات داره میخوردت هم اینور دیوارههه

خیلییییییییییییی عالیه.

دوست دارم بیام زودتر که باهاشون یک عالمه بازی کنم.

دست مامانیم درد نکنه که انقدر برام زحمت کشییییییییییییییید.

همه برای سلامتیش یک صلوات بلند میفرستیییییممم

اللهم صل علی محمد و آله محمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محب
6 بهمن 90 22:19
به به! مبارک باشه محمدسجادم!
میدونی چیه! تو خیلی چیزها رو می دونی که خیلی خوبه....
چندتا نکته برات می نویسم شاید الان برات سخت باشه و کمی بفهمی و بعدها بیشتر....
1. می تونی با یک سری کارها که می کنی فرشته های اتاقت را زیاد کنی مثلا قرآن خواندن در اتاقت...
می تونی به مامانت بگی که تشریف بیارند تو اتاق شما و قرآن بخوانند تا فرشته های اتاقت زیاد بشه
2. محمد سجادم، یادت نره! هرگز یادت نره که اتاق اصلی ات جای دیگری ست...
یه آیه داریم تو قرآن که خیلی دوستش دارم خدا میگه اون آدم خوبهایی که توی دنیا صبر کنند توی بهشت اتاقهای بهشتی براشون آماده می کنند اتاق هایی پر از سلام و تحیت ... به مامانت بگو آیه 75 سوره فرقان را برایت بخواند.
محمد سجادم، خسته که نشدی از این همه حرف زدن؟

سلام خاله دوست داشتنی من
من خیلی به این حرف ها محتاجم
حتی اگر هم خیلی هم بدانم...
اینها برایم تذکر است.
خاله به درد تذکر دادن هم می خورد دیگه

ممنون
مامان بچه مستور
7 بهمن 90 11:11
ما را هم به اتاقت دعوت کن بیایم ببینیم

این چشم تررررر
مامان محمد امین
7 بهمن 90 18:26
مبارک آقا سجاد باشه ان شالله لحظات خوشی رو خاله توش بگذرونی
اما خیلی خودت رو درگیر این مسائل نکن آدم وقتی که میخواد بچه اش به دنیا بیاد اخیلی به اتاق و لوازمش و کالسکه و این خرت و پرت ها توجه میکنه بعد می بینه که یکی دو سال بعد همون اتاق که براش زحمت کشیدی توسط یه نی نی به بازار شام تبدیل شده هر چی که مرتب میکنی باز هم همونه .
سعی کن در مورد خرید زیاده روی نکنی البته میدونم که خودت همه چی تمومید و این چیزها رو بهتر از من میدونید

سلام مامان محمد امین جان
ممنونم از این پیامت
خیلی لازم بود
آدم یکهو غرقی می شود که مپرس!!!
دخترک
20 بهمن 90 15:11
سلام منم میخوام اتاقشو ببینم دیگه عکسشو بذارین خب