آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

خدا

1391/3/24 14:27
نویسنده : م.س و دوستان
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 56

چيز ديگري تا آمدنم نمانده که آن را خدا مي خواهد.

ما جنين ها خدا را خوووووب مي شناسيم.

خدا همان است که بدون اينکه کسي دخالت کند و يا واسطه اي وارد شود،

هر لحظه ما را تغذيه مي کند.

حتي مادرم هم که از همه ي عالم به من نزديکتر است

نه مقدارش را مي داند نه دقيقا شيوه اش را.

تنها چيزي که همه مامان ها مي دانند اين است که

يک بند ناف وجود دارد که بچه ها با آن، از گرسنگي نمي ميرند!

خدا همان است که براي من محيط امن و آرامشي فراهم کرده

تا براي خودم حرکت کنم و جولان بدم.

محيطي براي رشد.1

يک همچنين خدايي را من عبادتش مي کنم2.

اصلا مي خواهم بيايم و اين خدا را ببينم.

با هاش زندگي کنم.

برايش همه کار بکنم.

براي او...

خداي همه کاره ي من!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1. سوره مبارکه قريش، آيه 4: الَّذِى أَطْعَمَهُم مِّن جُوعٍ وَ ءَامَنَهُم مِّنْ خَوْف‏.

2. سوره مبارکه قريش، آيه 3: فَلْيَعْبُدُواْ رَبَّ هَاذَا الْبَيْت‏.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

صالحی
21 دی 90 14:07
فاطمه حوراء
نکنه این وبلاگ رو تو می نویسی بابا؟
یعنی هنوز نیومده وبلاگ نویس شدی؟
آره ان شا الله تا چند روز دیگه قدم به این کره خاکی خواهی گذاشت

سلام
نه متاسفانه
بنده آقا محمدسجاد هستم فعلا
خاله جونی مامان تسنیم خانم
21 دی 90 18:44
عزیزدلم الان که خیـــلی به خدا نزدیکی واسه همّه دعا کن قربونت برم بوس بوس

خاله میدونستی که خئلی دوستت می دارم...
مامان بچه مستور
22 دی 90 15:47
هنوز نیومده آیت اللهی ها. ما چندین سال داریم دست و پا می زنیم خاله جون هنوز اندر خم یک کوچه ایم اونوقت شما نیومده فهمیدی خدا همه کارس.
ایول به توحیدت

چرا اذیت می کنی بچه مستور... نکنه دلت شهادت می خواد که انقدر شهید بازی در میاری؟!... ای متن رو که باهمدیگه نوشتیم...مگه یادت نیس؟
بچه مستور
23 دی 90 23:06
ایولا کم اوردم
تسلیم
تو بردی

هاهاها
عکس يه آيکوني که داره دستاش رو به نشانه پيروزي بالا و پايين مي بره...
بابايي
25 دی 90 23:19
حالا اينقدر عرفان بسوزنيد که آدم که مي خواد بياد يک سري بزني، ببينه دود همه جا را گرفته