آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

دانستن یا ندانستن....

1391/3/24 14:24
نویسنده : م.س و دوستان
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 67

نمی دونم چطوری قراره بیام، در چه شرایطی و با چه کیفیتی؟

با اراده ی مامان میام یا با اراده ی خاله دکتر یا با اراده ی خودم؟

بهمن میام یا اسفند؟

هیچچچچی نمی دونم....

تنها چیزی که میدونم اینه که خدا قراده منو تا تقریبا 30 روزه دیگه وارد این دنیا کنه.

چه جوریش شاید برای خیلی ها مهم باشه اما واسه من اومدن به این دنیاست....

خدا جونی خیلی دوستت دارم خیلیییییی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
20 بهمن 90 16:33
متاسفم برا بچه ای که تو تربیتش کنی


متشکرم....
تازه دارم لحظه شماري مي کنم که شنبه بشه و با مامان و بابام برم راهپيمايي 22 بهمن.
هوراااااااااااااااااا