آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

اعمال ماه 8

1391/3/24 14:27
نویسنده : م.س و دوستان
1,637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 54

اعمال ماه هشتم بارداري:

ماه هشتم

شنبه ها بعد از نماز صبح: سوره مبارکه قدر 10 مرتبه

يک شنبه بعد از نماز صبح: سوره مبارکه تين2 مرتبه

سه شنبه: سوره مبارکه فرقان

چهارشنبه: سوره مبارکه دهر و غاشيه

پنج شنبه: سوره مبارکه محمّد صلي الله عليه

جمعه: سوره مبارکه صافّات+انار(ناشتا)

خوردن کباب متبرک به سوره مبارکه يس و نصر

خوردن ماست، شير و عسل

هفته­اي يکبار سرکه در صورت عدم ضرر

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن: صرفا جهت اطلاع، براي اينکه بگويم مادرها چقدر سرشون شلوغه. بای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابايي سعيد
17 دی 90 23:36
اشتباهي در پست قبلي کامنت گذاشتم عزيز بابا.
خودت برو اصلاحش کن


کار شما درسته...اصلاح نمی خواد.
.
18 دی 90 18:35
مستند از حدیثی است؟
یا برنامه شخصی خودتان است و بنا به تشخیص شخصیتان؟
اگر مستند است لطفا روایتهایش را می گویید؟ یا حتی دلایل شخصیتان را؟

اينها تمامش مستند روايي دارد.
و جمع آوري شده از کتب است.
بسياري از دکتر هاي مذهبي نيز براي مراجعين باردارشان،​ بهشان تجويز مي کنند.
من تنها کاري که کردم اين بوده که جمع آوري کردم مطالب پراکنده را براي هر ماه استخراج کردم.
نا گفته نماند که علاوه بر اينها برنامه شخصي هم دارم.
به قول رفقامون تُف به ريا


البته ناگفته نماند که در پستهاي خيال به طور کامل تر برنامه هاي بارداري و نقش مادر و پدر توضيح داده شده است.

بچه مستور
18 دی 90 21:47
سلام محمد سجاد جون. میشه چند تا از این چیزایی که بلدی برای ایام هفته بگی برای مامان من قبل از بارداری تا انجام بده منم مثل شما با کمالات از آب دربیام

شما که خودتون اِندِشي بچه مستور.
از مامان فرهيخته ت بپرس.