آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

دوست سه ساله ي من

1390/10/9 18:36
نویسنده : م.س و دوستان
647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 51

من الان  يک دوست سه ساله دارم.

او پدر ندارد.

پدرش آدم خوبي بوده، چونکه شهيد شده.

برايم خيلي از مهرباني و بازي و نازهاي پدرش تعريف مي کند. انقدري که هر کسي آرزوي داشتن باباي او را دارد.

جوري از عمّه و عمو و برادرهايش مي گويد، که همه ش دلم مي خواهد جاي او باشم.

بهش مي گويم خوش به حالت با اين خانواده ي خوبي که داري.

انقدر خوش اخلاق.

انقدر راحت.

انقدر با مسئوليت.

انقدر همه چيز تمام.

فقط يک چيزي متعجبم کرد.

آخرش نفهميدم که چرا، گوشه ي خرابه اي در شام بابايش را ديد!!!!!!

آخه

دوستم فقط سه سالش بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابايي
9 دی 90 23:40
سلام
مامانت برات روضه کودکانه خونده


خوش به حالت.





خوش حالم که بابا دارم بابایی...
مامان محمد امین
11 دی 90 22:20
جالب بود انشالله که محمد سجادتون به سلامتی دنیا بیاد

متشکرم