آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

مادر

1390/10/13 12:22
نویسنده : م.س و دوستان
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 53

آدم بايد خيلي قدر مادرنش را بداند.

مادرها خيلي زحمت ما را مي کشند.

انقدري که هيچ کسي نمي تواند بفهمد در طول زندگي از همان ابتداي مادر شدن،

چه سختي هايي را متحمل مي شوند.

اين را حتي پدر هم نمي تواند درک کند، پدري که يار غار است و رفيقِ شفيق.

او هم به جايي مي رسد که بي حوصله ي بي حوصله گي ها مي شود.

مادرها خيلي مهمند.

اگر آنها نبودند، معلوم نيست که تکليف آدم هاي روي کره زمين چه مي شد!

به نظر من،​ همه آواره مي شدند و بي کَس و کار!

‌من مادر بودن را خيلي دوست دارم.

اصلا دوست دارم که مادر بشوم اما من فقط پدر مي شوم.

مادرها را بايد بر چشمانمان جا دهيم.

آن وقت است که بهشت بر چشمان ماست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله جون مامان تسنیم خانم
16 دی 90 22:20
مامان قوی باش قـــــــــــــــــــوی





بچه مستور
16 دی 90 22:37
هر چی آدم بزرگتر میشه زحمت مادرش بیشتر میشه




چي بگم؟!
نمي دانم.
بابا سعيد
17 دی 90 23:33
واقعا همه اين ها را انجام مي ديد؟ انجام ندهيد هم قبول داريم که مامان ها سرشان شلوغ است،..