آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

هم مرد بودن را دوست دارم هم زن بودن را...

1390/9/26 19:29
نویسنده : م.س و دوستان
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 45

شنبه ها با مادرم به کلاس قرآني مي رويم که سوره مبارکه نساء را مي خورند يکجورايي.

امروز در سوره نساء فهميدم که:

زن شاهين است،​عقاب است. بالا را قرار است ببيند1 و براي مرد زندگي اش که در زمين است و مجاهد واگويه کند.

مرد صالح به زن صالح نيازمند است.

همين است که مي رود و جوياي زن مي شود.

اين مي شود فلسفه ازدواج در اسلام.

براي خدا هر دو مهم است.

براي شما چطور؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1. زن بر اساس آيه 34 سوره نساء،​همان آيه اي که آدم ها را دچار شبهه هاي وحشتناک مي کند حافظاتٌ لِلغَيب است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زينب عشق مامان و بابا
26 آذر 90 19:29
سلام خيلي خوشحال شدم از آشناييتون اميدوارم در پناه قرآن موفق و سلامت باشيد
dp
26 آذر 90 22:56
با سلام مجدد. به لطف خداوبلاگ ملیسا خانم باز هم با عکسهای جدیدش به روز شد .خوشحال میشیم اگر به وبلاگ ملیسا جوون سری بزنید . و ممنون می شیم اگر با یه خ یادگاری ؛ آینده ملیسا جوون رو با خاطرات قشنگ امروز شیرین کنید . ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نکنید.
جغله كوچولو
27 آذر 90 20:31
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
بچه مستور
28 آذر 90 9:20
من هنوز جنسيتم معلوم نيست. يعني مرد ميشم يا زن؟ البته با اين چيزايي كه تو گتي مثل اينكه مهم نيست مرد باشي يا زن مهم اينه كه صالح باشي.

دقيقا همينه که ميگي...
آچقتم بچه مستور
مامانی طاها
29 آذر 90 1:47