آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

شوق پرواز

1391/3/24 14:28
نویسنده : م.س و دوستان
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 48

وقتی جمعه شب ها فیلم «شوق پروازِ شهید عباس بابایی» رو می بینم به وجد میام.

طوری که دلم میخاد پرواز کنم، با روحم با جسمم با تمام قوای وجودیم!

وقتی با تک تک کارهاش، نشون میده که عاشق پرواز و رسیدن به خداست...

میخام برم بپرم توو بغلش و هی ماچش کنم.

من الا پیش اونم. نشستم کنار عباس آقای بابایی.

میخام با خودم بیارمش به دنیا!

تا باهاش زندگی کنم، تا باهاش همیشه ذوق پرواز داشته باشم.

من می توانم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خواننده
3 دی 90 13:33
سلام
وقتی می خوانم تان توی ذهنم یک جمله هی مرور می شود: چه مامان مثبتی!
مثبت نه به معنای بچه مثبت!
مثبت به معنای درست دیدن و هماهنگ دیدن همه ی آفرینش خدا...
این نگاه قرآنی رو خیلی می پسندم. برای من دعا کنید من نیز در این مسیر بیایم بمانم و بمیرم...خودم با همسر نداشته ام و ذریه ای نداشته ترم!


اي آشنا...
حرف از دل ما مي زني...