آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

مقدمات برنامه ریزی برای کودکان 1

1394/3/29 5:01
نویسنده : م.س و دوستان
648 بازدید
اشتراک گذاری

اگر می خواهیم فرزندانی با برنامه مفید، با بطالت زمان کم، اهل مطالعه و تحقیق، با تفکر و تعقل تقویت شده، با ایمان قوی، با اراده فولادین، با لطافت برنده، با .... داشته باشیم.

خودمان باید وقت مان را به هدر ندهیم.... قدر زمان هایمان را بدانیم... از فرصت هایمان به خوبی استفاده کنیم... از  لحظات مان به خوبی بهره مند شویم.

کودکان چشم شان به والدین شان است. لازم نیست تذکری به آنها داده شود که با برنامه باشد.

مثلا لازم نیست به بچه گفته شود: چقدر تلویزیون نگاه می کنی؟! 

اما لازم است که وقتی او تلویزیون می بیند والدین یا یکی از آن ها مشغول انجام کارها و رسیدن به مطالعات و امورات زندگی اش باشد.

این می شود الگویی برای داشتن برنامه ریزی مقدماتی در مرحله اول رشد، مرحله ای که در شاید در آن برنامه ریزی خیلی اهمیت مستقیم نداشته باشد، اما برای قاعده مند کردن رشد کودک در  دوره دوم رشد و آشنا کردنش با اصول اجل داشتن هر امر دز زندگی نمی توان از آن به راحتی گذر کرد.

پسندها (3)

نظرات (1)

نفیسه
13 تیر 94 12:29
سلام سارا جون بچه ها خوبن ؟خیلی که اذیتت نمیکنن؟ این یکی که پدر من رو در اوروده یک سوال ازت داشتم حسام الان 15 ماهشه و وقتی که اوضاع بر وفق مرادش نیست یا قهر میکنه یا به نشانه اعتراض همه چی رو این طرف و اون طرف پرت میکنه که گاهی هم امکان خطر هست من چکنم؟؟؟؟؟؟ لطفا من رو یاری بده
م.س و دوستان
پاسخ
سلام نفیسه جان. باهاش صحبت کن... در مورد حساسیت هاش و نحوه برخورد با آنها. وقتی این کارها را انجام میده دعواش نکن. سعی کن خودت کمتر نسبت اتفاقات حساس نباشی. این ها فصلیه برای بچه ها... جای نگرانی نیست موفق باشی