آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

عزم کنیم در سال نو ...

1394/1/2 19:22
نویسنده : م.س و دوستان
588 بازدید
اشتراک گذاری

سال 94 را 4 تایی آغاز کردیم بدون اینکه یک عضو جدیدی چهارمان را به پنج تبدیل کرده باشد.

سال 92 محمدسجاد همراه مان بود.

سال 93 زینب همراه مان شد.

و سال 94 ادامه مسیر را با همدیگر گام به گام طی خواهیم کرد.

فروردین .... تیر .... مهر ...... دی

اردیبهشت... مرداد .... آبان..... بهمن

خرداد .... شهریور ..... آذر ..... اسفند

ماه ها در پس هم می آیند.

فرزندانمان بزرگ می شوند و آنچه در آنها هک می شود؛ مهر و محبتی ست که از پدر و مادر به فرزندان سرایت می کند.
ای پدر.... ای مادر ....

اگر مهر مان کم شود؛ اگر محبت مان نوسان داشته باشد, در پایان این ماه ها، و این سال ها؛ فرزندانمان گلی برای شکفته شدن نخواهند داشت و میوه ای برای ثمر دادن.

به خاطر رشد و شکوفایی فرزندانمان هم که شده؛

سال 94 را سال همدلی و همزبانی؛ سال گذشت و محبت بی دریغ به همسرمان قرار دهیم.

که بدون این ها؛ هر تلاشی برای تربیت کودک مان بی فایده است.

پسندها (1)

نظرات (5)

ملیکا
2 فروردین 94 19:40
با سلام ..... وبلاگ زیبای دارید ..... خوش حال می شوم به وبلاگ بیایید ... اگه ما را لینک کنید ممنون تر هستم .... سال نو مبارک
....
3 فروردین 94 1:48
سلام مادر مهربان. من خیلی وقت بود که با همسرم اصلا دعوا نداشتیم ولی درست شب سال تحویل یه بحثی بین مان شد که اصلا نتونستم ببخشمشون و لحظه تحویل سال همسرم خواب بود و من و دخترم تنها نشسته بودیم. احساس میکنم هر چه رشته بودم پنبه شده واقعا نمی دونم چرا اصلا اصلا نتونستم اون لحظه رو مدیریت کنم و بی دریغ به همسرم عشق بورزم.از ته دل گریه میکردم و واقعا دلم شکسته بود. اصلا مقصر نبودم ولی میتونستم بهتر عمل کنم. برام دعا کنید.
م.س و دوستان
پاسخ
سلام اتفاقی که برایتان افتاده را به عنوان یک تجربه قلمداد کنید. به خودتان سرکوفت نزنید که چرا نتوانستید بهتر عمل کنید. احترام گذاشتن به خودتان را فراموش نکنید. ما همگی نیاز به تمرین داریم ... تا دنیا هست فرصت هست. و اما موضوع پیش امده: سیر وقوعش را یادداشت نمایید. ببینید از کجا شروع شد. چه فراز و نشیب هایی داشته. و آنچه را که سبب بروز خلقیاتی ناپسند شده را شناسایی کنید. و از آنها دوری کنید. دنبال مقصر نگردید. زندگی جریان دارد؛ این ماییم که خودمان را باید در جریانش بیندازیم یا نه. پس جاری باش دوست من. این یک دعای عملیست و مستجاب است. ــــــــــــــــــــــــــــــــ راستی شب سال تحویل من و عسل و مربا خواب بودیم، همسر تنها نشسته بودن
گلبرگ
3 فروردین 94 19:02
خدا حفظتان کند امسال و سال های دگر پنج و شش و هفت بشید صلواااات...
م.س و دوستان
پاسخ
ممنون
گلبرگ
3 فروردین 94 19:04
نامگذاری تان هم بسیار توپ است! ولی برا اونایی که همسر دارن!
م.س و دوستان
پاسخ
دامنه پیوند داشتن انسان بسیار وسیع است. انسان های دیگر هم دین ها هم سایه ها
ام طاها
5 فروردین 94 15:17
بیش باد