آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

کرم... دندان ... مربا ... عسل ... بابا

1392/11/18 0:25
نویسنده : م.س و دوستان
513 بازدید
اشتراک گذاری

کرم سوختگي اش را مي آورد مي دهد به من.

مدام مي گويد: ني ني ... ني ني ... ني ني ....

نگاهش مي کنم.

وسط کرم را دندان زده و کرم از وسط تيوپش زده بيرون!!!

مي گويم:

مامان جانم!

زينب پري که دندان ندارد... خواهر جون هنوز دندان در نياورده!

نگاهي عميق بين من و او فاصله مي اندازد...

مکثي مي کند و مي گويد:

بابا!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ام‌طاها
18 بهمن 92 2:17
از کی اینقدر ناقلا شده...؟!
م.س و دوستان
پاسخ
از خيلي وقته
مامان زينب و ضحي جوني ها
18 بهمن 92 3:29
عزيزم...خيلي بلاست ماشالاه،خوب بلده خوشم مياد خراب كارياشونو پنهون نمي كنن،بااعتماد به نفس ميارن تحويل ادم ميدن.چرا؟ چيكار كنيم ماهم اينجوري بشيم با امام مون ؟
م.س و دوستان
پاسخ
دقيقا همينجوري
فاطمه (مامان محمدسجاد)
23 بهمن 92 11:04
وااااای چقدر شیرین. اگه من بودم درسته قورتش میدادم. خب آدم یه جاهایی نمیتونه خودشو کنترل کنه
بانوی معصوم
23 بهمن 92 22:04
باباااااااا!!!!!!!! باید به باباش یه تذکری بدین! آخه آدم کرم بچه رو گاز میزنه!!! ))))))) خیلی باحال بود! خداحفظش کنه!