آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

فکر زینب

1393/12/2 1:21
نویسنده : م.س و دوستان
625 بازدید
اشتراک گذاری

دستم را گرفته که بریم برایم کفش بخر.

کفش دارد، وارد مغازه شلوار فروشی می شود. چون ندارد.

یک شلوار کوتاه دارد و یک شلواری که هیچ چیزی به اسم زانو ندارد!

برایش شلوار می آورند؛ نشانش می دهم.

می گوید: قشنگه.

می گوید: برای زینب هم بخریمش.

آقای مغازه دار، پیراهن مردانه شماره3 ای را می آورد، سبز و زرد چهارخانه.

می گوید: قشنگه.

می گوید: برای زینب هم بخریمش.

 

پسر مهربان من...

پسر به فکرِ دیگران من...

پسر با معرفت ...

پسر با مسئولیت ...

پسرم که 3 روز دیگر 3 ساله ت تمام می شود

پسندها (3)

نظرات (5)

گهواره
2 اسفند 93 1:44
یعنی انگیزه بزرگتر از این برای من نیست که برای سرباز دوم اقدام کنم!که بچه بامسولیت بار میاد!! چیزی که الان خیلیا ندارنش!
ام طاها
2 اسفند 93 21:59
آخی تصورش هم دلنشینه...
فاطمه - مامان محمدسجاد
3 اسفند 93 13:45
پیشاپیش سه سالگی این پسر مهربون رو تبریک می گم. ایشالا با همین آبجی کوچولوش تو جشن عروسیش شرکت کنین
نعیمه
4 اسفند 93 17:55
سلام.. وای یعنی سه سال گذشت.... ؟؟ !! هعی! عجب دنیاییه!
خواهر
7 اسفند 93 0:24
چه زود گذشت این سه سال خواهر. برای من که اینگونه بود. به سرعت برق و باد. دختر من هم چند روز دیگر سه سالش تمام میشود. عالمی داریم ما مادر و فرزند. خدا را شکر.
م.س و دوستان
پاسخ
سلام. خدا رو شکر