آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

نتُن...نتُن

1392/9/26 1:19
نویسنده : م.س و دوستان
223 بازدید
اشتراک گذاری

نَتُن...

این کلمه ایه که:

وقتی می خوام قلقلکت بدم،

یا بازی بخورمت رو باهات انجام میدم

یا وقتی می خوای دو شاخ بخور رو از برق بکشی و نمی ذارم،

یا وقتی می خوام با سِرُم، بینی ت رو شستشو بدم،

یا وقتی می خوای بری سر کابینت خوراکی ها و درِش رو که با هزار ترفند بستم رو بزور باز کنی و من سر می رسم،

یا  وقتی داری چراغای خونه رو خاموش-روشن می کنی و صندلی ت رو مثلا یواشکی بر می دارم،

یا اون وقتایی که می ری روی خواهرت می خوابی و فشارش می دی و سعی می کنم بلندت کنم تا زینب یک نفسی تازه کنه،

تند تند و پشت سر هم به کارش می بری تا بتونی 100% به مقاصدِ پاک و خالص ت برسی. می خوای همه موانع ت رو از سر راه برداری فقط با یک  واژه نَکُن!

من بهت افتخار می کنم پسرِ سر سختم.

دعا می کنم که در راه مقاصد والات همیشه سر سخت و نشکن باشی، محکم و راسخ.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدطه
30 آذر 92 17:07
چقدر بچه ها شیرین اند اینقدر شیرین که وقتی حتی میخوابند آم دلشان برایشان تنگ می شود هرچند که میدانی اگر بلند شوند به تو اجازه کاری را نمی دهند اما خب مادر است دیگر دلش تنگ می شود مثل الان من که دلم برای طه تنگ شده است و طه خواب است...