آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

تولد یکی یه دونه خواهرمه

1392/5/28 1:30
نویسنده : م.س و دوستان
237 بازدید
اشتراک گذاری

آبجی جون دلم بدنیا اومد...

برام یه ماشین خریده و با خودش هدیه آورده که تا وقتی بزرگ میشه باهاش بازی کنم...

من کلی طرح و برنامه ریختم که  باید دوتایی با هم انجامشون بدیم..

اول اینکه به من باید بگه: داداشی...

بعدشم اینکه بذاره منم هم پای اون غذا بخورم و تپل شم تا 2 سالم تموم شه...

سوم اینکه لوس نباشه و وقتی گازش میگرم یا با به چنتا وشگون مهمونش می کنم مثل دخترای دیگه زودی نزنه زیر گریه! من خواهریِ قوی می خوام!!

بعدشم  اینکه تا وقتی من بیدارم زیاد نبینم که بغل مامانم نشسته و داره ادا در میاره و خودشو تو دل همه جا می کنه...

حالا فعلا همین ها رو داشته باش آبجی جونم تا بعد.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پروانه مامان اميررضا
26 مرداد 92 8:29
مباركه ساراجونم.ايشالا قدمش پر خير و بركت باشه.بيا كلوپ جديد عكسشو بزار واسمون.
ام‌طاها
26 مرداد 92 11:47
ماشاء‌الله خوش به حال زینب بانو با این خان داداشی!
مینا مامی لیانا
26 مرداد 92 12:04
محمد سجاد عزیزم مبارکت باشه خاله جون ورود این خواهر آسمونی رو به آغوش کوچکت
آسمان
27 مرداد 92 15:04
مبارکا باشه آقا محمد سجاد خدا برای هم حفظتون کنه چه خواهر و برادری بشین برای هم به به
مامان مهرتا
27 مرداد 92 23:15
سارا جون تولد فرشته ات مبارك باشه دختر داشتن خيليييييييي شيرينه تو اولين فرصت بيا عكشو برامون بزار
مامان نسرین
28 مرداد 92 1:23
اخی عزیزممممممممممم یه همبازی پیدا میکنه دیگه محمد سجاد خدا حفظشون کنه سارا یعین به دو تاشون میخوای شیر بدی ماشالله
نسترن
30 مرداد 92 16:23
عزیز دلم! مبارکت باشه امیدوارم بتونی داداش بزرگ خوبی باشی مطمئن باش که خواهرت کم از مادرت نداره و اونقدر محکم واستوار ه که می تونه بازیگوشی های تو رو مدیریت کنه! به مامان بگو هر وقت تونست عکس دوتایی تون رو برامون بذاره ببینیم دختر به داداشش رفته یا به مامان و باباش ! بوس
مهسا(مامان هستی)
2 شهریور 92 3:02
عزیییییییییییییییییییییییییزم مبااارک باشه سارا گلییییییییییی جونیییی ایشالااا قدمش خیر باشه گلم