آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

شجاعت خرکي!

1392/4/2 7:21
نویسنده : م.س و دوستان
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام329

بسيار شجاع است اين بچه.

باباش تعريف مي کنه ميگه که:

بعضي شبا که با هم مي ريم بيرون پياده روي به زور بايد از دنبال کردن گربه ها (همان توتوي خودمون) منصرفش کنم.

اگر حواسم نباشه دم گربه ها را مي گيره و مي کشه.

اصلا انگار ترس نداره اين بچه.

به حالت نيمکت وار، مي شينه روي ميز ميزبان و خودش رو ميندازه روي زمين که از پشت نياد پايين!

جديدا روي مبل و صندليش هم همينطوري مي شينه و مياد پايين!!!

ديگه بعضي وقتا ميگم بهش نگم شجاع!

ميگم خرکي!

البته يه بار جلوي بابايي ش گفتم اين واژه رو کلي ناراحت شدن! نیشخند

ولي خب حق با من بود زبان

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بحث نظري اين پست در ادامه مي آيد انشالله...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ام‌طاها
2 تیر 92 11:43
عزییییییییییییییزم!
ارلا
4 تیر 92 22:31
سلام چه وب نازی داری تبریک میگم بهتون خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنیدو نظرتون را در باره ی وبلاگم بگید مر30