آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

نماز حصن امن من است...

1392/4/2 7:16
نویسنده : م.س و دوستان
252 بازدید
اشتراک گذاری

هميشه نسبت به نماز واکنش نشان مي دهد.

مهر بر مي دارد و مي گويد: «اَلا».

چادر نماز من را برميدارد و مي گويد: «اَلا».

بماند که گاهي سفره و ملافه و ... را هم بر مي دارد و مي گويد: «اَلا».

انگار بيشتر برايش در حصن امن بودن «اَلا» است تا مطلق چادر نماز و مهر.

حتي شده بود که سجده هم بر مهر بکند و حالت نماز خواندن را به خودش بگيرد.

اما

آنچه ديشب واقع شد جنسش با همه ي اينها فرق داشت:

مهر بابا را برداشت گذاشت وسط سالن پذيرايي،

ايستاد.

زير لب مي خواند.

رکوع رفت.

سجده رفت.

ايستاد.

بعد انقدر که ذوق کرده بود دستانش را هوا کرد و جيغ و هورايي کشيد.

اين بچه مدام دارد ما را مبهوت کارهايش مي کند.

ماشاءالله لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ام‌طاها
2 تیر 92 10:40
لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم
آسمان
2 تیر 92 13:07
عزیز دلم قبول باشه
مامان نیکادل
3 تیر 92 13:41
آفرین و هزار ماشالله به تو گل پسر خدا یار و یاورت باشه همیشه