آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

313

1392/2/23 13:53
نویسنده : م.س و دوستان
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 313

خوش حالم که این عدد را در این پست می بی نم.

این پست را می گذاریم برای آرزوهایمان.

هر کس این پست را می خواند، آرزو و دعایی کند

و مطمئن باشد که حتما به آن می رسد.

اولین دعا:

پسرم؛ دعا می کنم که در زندگی ات با به کاربردن تمام توانت در راه احتزاز پرچم اسلام، لبخند مداوم و ناشی از رضایت امام زمان را بر لبانش بنشانی.

دومین دعا:

پسرکم؛ دعا می کنم که هر خوبی ای را در وقتش و به وقتش انجام دهی تا همیشه سرِ جایت باشی و راضی باشی و در آرامش.

سومین دعا:

گل پسرم؛ از خدا، وصل شدنت را به خطِّ انبیاعلیهم السلام، از اولینشان تا آخرینشان خواستارم تا در صف شان باشی و درنهایت، در رکاب امامت بنوشی آن جامی را که باید.

چهارمین دعا:

آقا پسرم؛ چشمانت نبی نند جز آنچه باید و گوش هایت نشنوند جز آنچه باید. و از کلامت جز نور خارج نشود.

دعای ...

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

* این دعا ها مربوط به مراحل رشد 3 و 4 می شود و مربوط به کودکیِ محمدسجاد نیست پس راحت بچه گی ات را بکن مادر.

** برای استجابت هر دعایی مقدماتی لازم است، مقدمه ی استجابت دعا برای فرزند، خوب تربیت کردنِ آنها است.

*** دعاهایمان ولو در ملکوت به اجابت برسد صلوات.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

lمامان نسرین
24 اردیبهشت 92 0:46
سلام سارا بانوووووووووووو امین برای همه دعاهای قشنگی که گفتی جیگرشو برم من با اون توتو گفتنش دلم برات تنگیده دوستم.خیلی وقته با هم حرف نزدیم.سوالات چی بوده عزیزم ؟ شماره مو که داری چرا اس نمیدی یا نمیزنگی خب. درمورد یکشنبه بازار هم هم یکشنبه هاست هم چهارشنبه ها از صبح تا غروب همه چی هم داره جنساش نسبت به قیمتش خوبه مخصوصا لباسای تو خونه ایهم برای محمد سجاد هم برای زینب بانو ووووووووووووووییییییییییی جیگر اون دخمل رو هم برم من.جاشم که خیابون خاوران کنار فرهنگسرای خاورانه. کلا هر سوالی یا کاری داشتی در خدومتم دوستمممممممممممممم
آسمان
24 اردیبهشت 92 12:33
الهی آمین.... اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
مینا مامی لیانا
24 اردیبهشت 92 18:35
الهی آمین
علامه كوچولو
25 اردیبهشت 92 8:21
سلاااااااااااااام پنجمينش:در جرگه همان 313 قرار گيرد انشاءالله و امين