آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

کی گفته هر گردی، گردو نیست!!!

1392/2/23 14:08
نویسنده : م.س و دوستان
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام314

ما یک سر رفتیم باغ وحش پارک ساعی که فقط هم پرنده داشت. داستانش رو قبلا تعریف کردیم.

و محمدسجاد کلمه ی وزین تو تو رو اونجا بود که یاد گرفت.

الان به هر جنبنده ای اعم از گربه، مگس، پشه، مورچه، پروانه و .... می گوید:  توتو!

نشسته ام و مشغول کارهایم هستم.محمدسجاد هم  مشغول بازیست.

یک آن بی وقفه می گوید: توتو، توتو، توتو، توتو.....

با تعجب نگاهش می کنم که به چی کسی و خطاب به چه جانوری اتلاق توتو دارد!

تا من هم با جانورهایی که در منزلمان با ما زندگی می کنند آشناییتم بیشتر شود!!!

انگشتش به طرف سنگ کف خانه است. و مورچه ای را که اندازه اش به زود به 1 می لی  متر میرسد را توتو صدا می کند!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در این زمان 452 روز است که از تولد محمدسجاد می گذرد یعنی معادل: یک سال و دو ماه و 20 روز.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهسا(مامان هستی)
23 اردیبهشت 92 14:21
اییییییی جووون قربونت برمم من دلم براتون یه ذره شده
فاطمه (مامان محمد سجاد)
23 اردیبهشت 92 14:30
البته از دید بچه ها باید دنیا رو دید تا فهمید که یه مورچه چقدر می تونه جالب باشه+خصوصی
مینا مامی لیانا
24 اردیبهشت 92 18:35
عزیزمی محمد سجاد
علامه كوچولو
25 اردیبهشت 92 8:22
ووووووووووووووي به جاي منم نوش جانش فرماييد
مامان باران(گلاره)
26 اردیبهشت 92 1:21
ای جوووون دلم توتو خیلیییییییی خوووب گفته... سارا جون ادرسی که خواستی برای مامان عباس جون http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=12486
مامان نیکادل
26 اردیبهشت 92 5:47
بوووووووووووووووووس
علامه کوچولو
26 اردیبهشت 92 19:14
از رسول اکرم(ص) روایت شده که فرمودند: ” از نخستین شب جمعه ی ماه رجب غفلت نکنید چه آن شب را ملائکه “شب رغائب” نامند و آنچنان است که چون ثلث شب بگذرد در آسمانها و زمین ملکی باقی نمی ماند مگر اینکه درکعبه و حول آن جمع می شوند و خداوند به آنها خطاب فرموده ، گوید: ای ملائکه ی من ! هرچه میخواهید از من بخواهید … آنها گویند : پروردگارا !، حاجت ما این است که روزه داران ماه رجب را بیامرزی . خدای تبارک و تعالی فرماید : چنین کردم و مناسبتر آن است که هرکس این خبر را بشنود در این شب بر ملائکه درود بسیار بفرستد اَللُمّ عَجِّلِ لِوَلیِکَ اُلفَرَج . ما رو هم از دعای خیر خودتون محروم نفرماییدالتماس دعا
مهسا(مامان هستی)
28 اردیبهشت 92 19:21
سلام سارا گلیییییییییی رمزم همون قبلیه
مامان آرشينا
31 اردیبهشت 92 13:40
عزيز دلم قربونت بشم .شيرين زبونم از طرف من ببوسش لطفا