آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

خَمِ ابروی تو.

1391/11/4 2:10
نویسنده : م.س و دوستان
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه 282

            در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد

                                                     حالتی رفت به محراب که فریاد آمد

            اینچنین شد که پسر بچه ی شاد و خوش ما

                                                    با دو پا نه، بلکه با کله به محراب آمد

             دست داریم به درگاه تو منان حکیم

                                             کاین پسر بچه  که از حال، به محراب آمد

             تا سراپرده ی دیدار خودت همره شی

                                                      تا بر او قرعه ی سربازیِ مهدی آید

 

سرباز خم او...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

غزال مامان آرتین
4 بهمن 91 1:34
خب من الان چیبگم؟ الهی فدات بشم. دلم برات یکذره شده بود. قربون اون لم دادنت بشم! قربون نماز خوندنت بشم! عزیزمی


ینی میخام بگم یکی از انگیزه های عکس گذاشتن توی این وبلاگ تو بودی!!!
اوینار
4 بهمن 91 1:49
بسم الله
سلام
ان شاالله در رکاب مهدی عزیز شهید بشی محمد سجادم

به به
پرواز
4 بهمن 91 3:24
سلام ان شاءالله سرباز امامم دوستت دارم
پروانه مامان آوین
4 بهمن 91 8:30
وایییییییییی خاله فدات شه بلخره عکستو دیدم قربونت برم ماشالله چه نازی آفرین به این مامان خوب که چنین گل پسری داره
پروانه مامان اميررضا
4 بهمن 91 8:34
خيلي قشنگ بود شعر ماماني. الهي فداي نماز خوندنت عزيزكم.ماشالا خيلي شيرينه محمد سجاد.خدا حفظش كنه.
پگی مامان رادین خان
4 بهمن 91 11:19
خدااااااااااااااا نگاش کن چه نازه

ه شعر خشملی

ایشالا جز ب معبودت سر ب هیچکس فرود نیاری


ایشالله ایشالله...
و بتونه این نظام طولیِ این عبودیت رو درک کنه
خاله جون مامان تسنیم بانو
4 بهمن 91 11:36
وااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هزارتا:


مامان نسرین
4 بهمن 91 12:44
ای وای ببین سارا چه کارا کرده عکسایی گذاشته وااااااااای که دلمون تنگ شده بود واسه این پسملی قربونت برم با اون زستت قبول باشه عزیزمممممممممممم
مهسا(مامان هستی)
4 بهمن 91 17:25
قربووووووووووون اون ژستت بشم من
آسمان
4 بهمن 91 22:10
آخیشششش عزیزمممم
زهرا مامان صدرا
4 بهمن 91 22:36
عزيزمييييييييييييييييي خاله كه از الان رو به خدا ايستادي عكس زيباييه دست مامانت درد نكنه
مینا مامی لیانا
4 بهمن 91 23:18
عکس........من درست دارم میبینم یا این یه رویاست قربونت برممممممممم من آقایی
مامان نیکادل
5 بهمن 91 11:24
ببین چیکار کرده این سارای خسیس عکس نذار ما
میبینم که کولاک کردی
واقعا از شعرت متاثر شدم مخصوصا بیت آخر
آمین


مامان روح الله
5 بهمن 91 21:48
سلام. انشا الله که اینا سرباز امام زمان شن ما هم از عمرمون یه بهره ای برده باشیم. خوبی مامان محمد سجاد؟ دستت درد نکنه . چه خوب کردی عکسهاش رو گذاشتی. چقدم بزرگ شده ماشا الله. شما که رانندگی بلدین هر از چند وقتی بردارین بیارینش خونمون تا با هم بازی کنن. بغل خونه ی ما یه پارک خیلی خوب و بزرگ هست!
مهسا(مامان هستی)
5 بهمن 91 23:15
سلام سارا گلییییی خوبی عزیزم
یه خواهشی داشتم میخواستم که سر نمازت برا من دعا کنییییییییی


ای بــــــــــــــابــــــــــــــا...
ب محمدسجاد میگم
آیه ی عشق
6 بهمن 91 3:26
عزیزم م م م م ماشالا خدا حفظت کنه گل پسر
مریم (ماری مامی آنیتا)
6 بهمن 91 4:28
قبول باشه مهدی یار عزیز همیشه در پناه حضرت مهدی (عج) باشی
بابا
6 بهمن 91 11:24
به به. مامان محمدسجاد! شاعر خوبی داره میشی.


پس قدر ما رو بیشتر باید دانست
مامان آوينا
7 بهمن 91 11:25
واي خدا هزار ماشا... دلم واسه رويه ماهت تنگ شده بود گل پسر قند عسل و قربون نماز خوندنت قبول باش عزيزم مرسي مامان شاعر
مامان محمد امین
7 بهمن 91 13:55
دلم باز شد از دیدن این گل پسر ناز و جیگگگگگگگگگگر و خوردنی خدا حفظش کنه
اسما
7 بهمن 91 16:32
دست دست دست داماد آینده است
حالا همه با هم : دست دست دست داماد آینده است
خدا از بلاهای روزگار حفظش کنه
مامانش ! خوب زود زود عکس آق داماد ما رو بذار
خدا شادت کنه که با این وب ما رو شاد می کنی ..


به به...
شتر باید میکشتم اسما بانو...
یگانه ای.
علامه کوچولو
7 بهمن 91 18:35
ما اینقدر الان ذوقیدیم که حد نداره :شعر+عکس+نورافکن خونتون هرسه رو فدا
غزال مامان آرتین
9 بهمن 91 0:58
سلام عزیزم. لطفا تا پایان هفته یک عکس خوشگل از نی نی گلت به ایمیلم بفرست میخوایم یک عکس دسته جمعی از فرشته های اسفند درست کنیم. مرسی دوستم Ghazal_fazli@yahoo.com
فاطمه (مامان محمد سجاد)
11 بهمن 91 11:45
سجاد: بسیار سجده کننده. گل پسر از الان مناسب با نامش عمل می کنه.
نام زیبایت، زیبنده وجودت ،سجاد گل.


ممنون...
زیبا تر از معنایش صاحب اسمش است که ما را وامدار خودش و سبک مجاهدتش می نماید.
باشد که راه برش باشیم
خاله طیبه ش
12 بهمن 91 18:54
الهی که من فدات شم حالا اینکه اولشه بذا وقتی مهرو ورداشت و در رفت اونوقت موندی که نمازتو ادامه بدی یا بدوئی دنبالش ، عکساش دیدن داره انشاالله که تو رکاب آقاجان شهید شه... یاعلی