آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

تسلیت

1391/10/21 21:14
نویسنده : م.س و دوستان
271 بازدید
اشتراک گذاری

 

وجودم تقدیم به برترین های عالم...

پیامبر رحمتم

امام کریمم

امام عالمم

دوستشان دارم با تمام وجود

می خواهم برای آنها و با نگاه آنها زندگی کنم

می دانم که آنها آگاهند بر تمامی قواعد بازی زندگی

می دانم هر که با آنها باشد و با گوش و چشم و دست

به سعادت ابدی نائل خواهد شد.

خدایا ما را و فرزندانمان را برای امام زمانمان خرج کن

این ما و این کَرَم شما

 

صلوات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نفس 17/90
26 دی 91 8:18
سلامممممممممممممممممممممممم
فقط محمد سجاد نيست منم آلزايمر بارداري هنوز باهامه
سارا جون نميدونم چرا خنگ شدم .فكر ميكردم اگه اون مشخصه وبلاگ بغل اسمت نباشه يعني وبلاگ نداري.اصلا حواسم به سايت نبود شرمنده .براي يكي از بچه ها نظر ميزاشتم توي وبش اسمت رو ديدم الان لينكت كردم عاشقانه دوستون دارم ببوس محمد سجادم رو حتما

ممنون