آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

رفيق من

1391/10/14 10:29
نویسنده : م.س و دوستان
249 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح با مامانم به صورت مجازي از تلويزيون در مراسم تششييع حاج آقا مجتبي تهراني شرکت کريم.

ايشان استاد بزرگ اخلاق بودند و شاگردان بسياري را تربيت نمودند.

ايشان يک ذکر داشتند در صحبت ها و روضه هايشان آن هم ذکر  يا زهرا بود.

خوش به سعادتشون که نام شون به فقيدِ سعيد شهرت يافت.

من همينجا از ايشان مي خواهم که مرا به دوستي خود بپزيرند و با محبتشان که در دل من ريشه دوانده است را آبياري کنند.

دستانم را به تو سپردم آقا.

آقا مجتبي تهراني

چقدر مي خواهم پسرم و مابقي فرزندانم آنجه شوند که امام زمانشان از حياتشان شادان و از فقدانشان غمگين شوند.

الهي آمين.

يک جيزهايي را فقط خدا بايد بخواهد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جون نیکادلخیل
15 دی 91 22:04
خیلی خوشحالم که می بینم تو وبلاگتون از بزرگان یاد میکنید انشالله که محمد سجاد گل شما یکی از سربازان امام زمان باشد


انشالله انشالله
مینا مامی لیانا
15 دی 91 23:45
روحشون ایشون که حتما قرین رحمت هست. اما خدا عاقبت مارو ختم به خیر کنه