آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

اربعين...

1391/10/14 9:28
نویسنده : م.س و دوستان
282 بازدید
اشتراک گذاری

اربعين که مي شود آدم احساساتش را بيشتر مي تواند کنترل کند و با تعقل و تفکر به بررسي آنچه امامش انجام داد و آنچه بر او و اهل و يارانش گذشت بپردازد.

امام حسين رفت تـــا من و دوستانم در راه او از همه ي توان و امکاناتمان استفاده کنيم.

امام حسين رفت تـــا ما با بابا و مامان هايمان با احترام رفتار کنيم.

امام حسين رفت تـــا بابا مامان هاي ما با يکديگر مهربان باشند و نسبت به هم محترم.

امام حسين رفت تــــا من ترغيب شوم تا امام م را بشناسم و بدانم که در هر کاري که مي خواهم انجام دهم نظر ايشان چيست.

امام حسين رفت تــــا به من و دوستانم نشان دهد کساني که او را دوست دارند و او را حقيقتا شناختند چگونه از او اطاعت مي کنند. مثل عمو عباس، مثل عمه زينب، مثل همه ي کربلاييها.

امام حسين رفت تــــا من نگاهم به زندگي تغيير کند از آنچه که همه از آن انتظار دارند.

حسيني شويم من و دوستانم صلوات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا مامی لیانا
15 دی 91 23:47
خداروشکر که تونستیم یه بار دیگه اربعین آقامون رو عزاداری کنیم.
راستی من 28 صفر شله زرد می پزم.
لیانا اینجا باید همه چیو حس کنه حتی شله زرد 28 صفر رو .
شما هم اگه رفتی سر دیگ نذری مارو اینجا تو غربت یادت نره

مينــــاآفـــــ‌ريـــــن.