آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

داد نزنيم.

1391/9/22 7:16
نویسنده : م.س و دوستان
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه 253

يني مادري که سر بچه ش داد بزنه هنوز به رشدي نرسيده بوده که بچه دار بشه!

اونم بچه ي به اين کوچيکي که غير از مهر و محبت نبايد چيز ديگه اي از مادر ش - يعني تمام پناهش- ببينه.

ــــــــــــــــــــــــ

اول از همه با خودم هستما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زهرا مامان صدرا
22 آذر 91 12:39
واقعا سارا اخه بعضي وقتا واقعاكم مياريم......... خدا صبرمونو بيشتر كنه
غزال مامان آرتین
22 آذر 91 14:20
نگوووووووووووووووووووووووووو نگوووووووووووووو من که جدیدا بی اختیار داد میبزنم اونم وقتی که آرتین گازم میگیره! نمیدونم چیکار کنم ولی ذواقعا ناخود آگاه! خوبی دوست جونی؟ بابا ما که نرقصدصم فقط دست زدیم و جیغ زدیم و ارتین رقصید! حالا دستگیرمون نکن دیگه!!!!!!!!! گل پسرو ببوس
پگاه مامان رادین خان
23 آذر 91 13:39
هی وای من نگو نگووووووو من بعضی وقتا بی اختیار داد میزنم ررررررراااااااددددددیییییننننن نکن ررررررراااااااددددددددیییییییننننننن میزنمتا ( اینا همه با جیغه ها ) ههههههههه بعدشم میگم خدااااااااا صبر بدههههه بیشتر از صبر ایوب به اندازه عمر نوح بهم صبر ایوب بده ههههه
مینا مامی لیانا
23 آذر 91 13:47
آره اینم صبر و مدارا هستش که جزو همون موارد پست بالاست . کنترل کردن خودمون در مقابل یه طفل معصوم
مامان ماني مسافر كوچولو
24 آذر 91 12:21
موافقم
مامان نیکادل
25 آذر 91 0:04
موافقم شدید
پروانه مامان اميررضا
26 آذر 91 8:32
واقعا درسته و وقتي كه صبوري كني در آينده (در سنين حساس نوجواني)هم صبوري خواهي ديد از فرزندت.اين كمترين نتيجه زحمت شماست و نتايج ديگه رو فقط خدا ميدونه من اينو به تجربه ديدم و نتيجه بسيار شيرينيست.......الهي شكر اميدوارم خدا به هممون صبر و توان مضاعف بده.


بله دقيقا اين هايي که گفتيد درست است.
مهسا(مامان هستی)
28 آذر 91 15:14
وااااااااااااای سارا گلی مرسییییی من بعضی وقتا که کم میارم و میخوام که داد بزنم سر هستی یاد حربت می افتم و زودی لبخند میزنم و بغلش میکنم مرسییییییییییییی دوست خوبم