آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

کيسه بکس.

1391/9/19 11:46
نویسنده : م.س و دوستان
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه 252

يه مدت هستش که محمدسجاد شده کيسه بکس پسر عمه جانش که دو سال و نيمشه...ههههه

همينجوري رد ميشه با کنترل يا هر چي دستش باشه مي زنه تو سر اين طفلک...

يا دستش رو مي کنه توي چشاش...چشک

يا حتي لگد مي زنه...لگد

يا حتي تر اينکه چهار دست و پا که هست محمدسجاد،​هُلش ميده و ميندازتش!!!اوووم

من تنها کاري که مي کنم اينه که محمدسجاد رو بغلم نگه مي دارم يا مي ريم يه اتاق ديگه و مثلا باهاش قهر مي کنيم. و از دستش در حال فراريمفرار

معذرت خواهي مي کنه ها ،​قربونش برم خيلي مهربونه اما خب کتک زنش هم ملسه.

عمه ي محمدسجاد هم اصلا مراقب پسرش نيست. اصولا از دور ابراز احساسات و ندامت و پشيماني مي کنه!خي

کممممممممممک. چي کار کنم؟ يکي به داد برسهکمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آسمان
19 آذر 91 12:07
وقتی این کارو میکنه همه بهش میخندن درسته؟
باید جدی باهاش برخورد کنین
یا جدی با مامانش صحبت کنین.از طریق بابای محمد سجاد
شاید جواب داد!


همه ي اين کارها شده اما جواب نداده!
البته حتما وقتي اينکار رو مي کنه هيشکي نمي خنده ابدا بهش!
چون از ايني که هست پر رو تر ميشه هههههه
پروانه مامان اميررضا
19 آذر 91 13:02
بله ماهم همين بساط رو داريم با پسر خاله و 4 تا دختر خاله يكي از يكي شيطون تر.و البته يك دختر عمو.با دختر عمو نميشه قهر و دعوا كرد.بسي حساس ترند.مدارا مي كنيم و همون كارايي كه شما انجام ميدين چه ميشه كرد.
خاله مینای با تجربه
19 آذر 91 21:51
سارا جان بیشتر پسر عمو محمد سجادو تحویل بگیرید. بنظرم حسودی میکنه شما باید بهش یاد بدین که اون از محمد سجاد بزرگتر و باید از اون مراقبت کنه برای بچه برادرهای من که جواب داده انشاالله برای شما هم جواب بده
مهندسه غریب
19 آذر 91 22:36
همچین با پشت دست بزنید که پخشه دیفال شه!!!!(شوخی کردما من عاشق بچه ها هستم خصوصا شر هاشون) سلام فکر کنم چون مادر گرامیشون کمی بیخیال هستند اقدام خاصی جز همین دور نگه داشتن رفیق ما(محمد سجاد) نمیشه کرد؛ راستی ی مدل بخور تهیه کردم سرد+گرم+یونیزاسیون+... میشه وقتی بچه ها کنجکاوی میکنن فقط گذاشت رو سرد و وقتی نیازه رو گرم...اتفاقات بچه ها خیلی اعصابمو خورد میکنه...جدیدا هم که دانش آموزان معصوم:-( موفق باشید
مینا مامی لیانا
20 آذر 91 15:52
اواااااااااااا یعنی چی آخه ؟؟!!! اگر بچه خودشون هم بود همینطور برخورد میکردن!!! حالا که بزرگترا توجه نمیکنن بهتره با خود بچه صحبت کنی یا از طرف محمدسجاد یه هدیه کوچیک بخری و بزاری دوستش داشته باشه تا حالت تهاجمی شاید از بین بره. چون قطع رابطه هم که نمیشه کرد دردسرش بدتره. ایشالا که همه چی روبراه بشه
مامان نسرین
21 آذر 91 0:40
منم تقریبا این مشکل رو با برادر زاده هام دارم یه وقتایی صدرا رو ناز میکنن و قربون صدقه اش میرن البته اونم به شیوه خودشون مثلا میاد نازش کنه انگشت تو چششم میکنه ههههه یه وقتایی هم که ضعیف گیر میارن و موهاشو میکشنیا میزنن خلاصه که نمیتونم وقتی اونا هستن چشم از صدرا بردارم خطرناک میشه خدایی نکرده یه لحظه اس دیگه اونا هم بچه ان نمیشه کاریش کرد فقط باید مراقبشون بود
زهرا مامان صدرا
21 آذر 91 12:43
اخي الهي بميرم اتفاقا صدرا هم يه همچين پسر خاله دو ساله اي داره من هر وقت ميخواد كاري كنه به ابجيم ميگم دعواش نكنه فقط به يه چيز ديگه سر ياسين و گرم كنه مثلا همون موقع صداش كنه وچيزي رو كه دوست داره بهش بده تا از كنار صدرا بره اون طرف تا حالا كه اكثر مواقع جواب داده انشالله كه به درد محمد سجاد هم بخوره
ماری(مریم)
24 آذر 91 3:54
سلام سارا جون بهترین کار اینه که تا وقتی پیششونی پسرتو تو بغلت با چیزی سرگرم کنی من براش بز بی انیشتن میزارم حداقل نیم ساعتی نگاش میکنه بعدشم عروسک یا جغجغه میدم بهش نزار تو دسترسشون خدای نکرده اتفاقی نیوفته که بعدا پشیمونی ببار بیاره
مامان نیکادل
25 آذر 91 0:02
خواهر زاده من که دیگه داره با نیکادل دوست میشه وقتی میبیندش یه ذوقی میکنه دیدنی مگه چند سالشه این پسر عمه جون؟؟؟؟ انشالله به زودی دوست میشن با هم