آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

من سينه زن امام حسينم.

1391/9/4 12:58
نویسنده : م.س و دوستان
2,194 بازدید
اشتراک گذاری

مشکي

پيرهني دارم که هست رنگ غمت، اي عزيز

رنگ غمت البته رنگ انار است عزيز

 

مشکي پيراهنم از غم فقدان توست

سرخي خونم ولي، هديه برايت عزيز

 

حبّ تو از ابتدا با رگم آغشته شد

تک تک رگ هاي من هست به فدايت عزيز

 

با آنکه من ندارم بيش از حيات نُه ماه

اما همين چند ماهم فداي آل ت عزيز

 

اگر نبودي با من، بودن من چه سود داشت؟!

بود و نبود من هم، فداي نام ت عزيز

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*شعر را مامانم گفته است.(آيکون يک دسته گل براي مامانم)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا(مامان هستی)
3 آذر 91 23:30
عذادازیت قبول خاله
زهرا مامان صدرا
3 آذر 91 23:56
عزيزم اهلي هميشه امام حسين پشتو پناهت باشه عزيز خاله
آسمان
4 آذر 91 14:41
عزیزممممم؛چه گل پسریایشالا همیشه درپناه امام حسین باشی؛چه طبع شعری داره مامان جونش احسنت
مینا مامی لیانا
4 آذر 91 18:23
محمدسجاد خان عزیزممم همیشه سلامت باشی و حضرت علی اصغر حافظت باشه. شعرت هم عالی بود