آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

حضرت شش ماهه...

1391/9/3 21:27
نویسنده : م.س و دوستان
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 238

چون که سرفه مي کردم نشد که مامان و بابا من رو ببرندم مجمع شيرخوارگان حسيني...ناراحت

تمام اين 9 ماه رو انتظار کشيده بودم واسه ي اين روز...ناراحت

اما مامان و بابام لباس حضرت 6 ماهه را به تنم کردند و کلي روضه خواندند و يک مجمع شيرخوارگان ديگه

درمنزل ما برپا شد...نیشخند

6 ماهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا(مامان هستی)
3 آذر 91 23:29
الهیییییییییییییییییییییییییییییی قربونت برم من
سارااااااااااا جونم بالاخره عکس این گل پسرمون گذاشتی
ماشالاااااااااااااااااااا هزار ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااا


زهرا مامان صدرا
3 آذر 91 23:58
ماشالله عزيزم عزاداريت قبول خاله هر جا م باشي قبوله ايشالله زودتر خوب بشي
مینا مامی لیانا
4 آذر 91 18:24
خیر بوده عزیزممممم انشالله سال آینده .
مامان نیکادل
8 آذر 91 19:33
قبول باشه عزا داریتون انشالله مهم کیفیت است نه کمیت! چه بسا مجمع سه نفره اتان مقبول تر باشد