آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

دعاي روز هشتم ماه محرم...

1391/9/3 12:37
نویسنده : م.س و دوستان
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 336

پسرم!

برايت دعا نمي کنم که دکتر يا مهندس شوي...

برايت دعا نمي کنم که نمره هاي خوب بگيري...

برايت دعا نمي کنم که هيچ گاه مريض نشوي...

برايت دعاهايي که از حيطه ي وظيفه ام خارج است را طلب نمي کنم...

دعا مي کنم هر آنچه خير است و من از آن ناآگاهم فقط او بر آن علم دارد در زندگي ات جاري باشد...

دعا مي کنم به بهترين نحو دينت را حفظ کني و در راه اقامه اش گام برداري...

دعا مي کنم  هر نفسي که مي کشي براي محبوبت باشد...

دعا مي کنم محبوب حقيق ات را همواره لحظه به لحظه از رگ گردن به خود نزديک تر بداني...

دعا مي کنم عاقل باشي و تشخيص هابت هميشه حق باشد...

دعا مي کنم ماندگار باشي و در رکاب او جان افشاني کني...

دعا مي کنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا مامی لیانا
3 آذر 91 13:48
هنگامی که داری برای فرزندت دعا میکنی چه حسی داری ؟ حسش خیلی عجیبه احساس میکنی دعایی که از دهنت داره میگذره رو فرشته ها میگیرنش و میبرنش بالا ..دعای مادر رو...و تو بعد رضایتمندی


دقيقا حسّ قبولي...
آسمان
3 آذر 91 17:40
احسنت..چه دعاهای زیبایی