آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

يکي جلوي مامانم رو بگيره....

1391/8/16 20:52
نویسنده : م.س و دوستان
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 227

 

کمــــــــــــــــــــــــــــک....

مي خوام از دست مامانـــــــــــــــم فرار کنم....فرار

واسه اينکه شبيه بابام بشم.... و با بابام شبيه هم بشيم... مي خواد موهام رو از ته بزنه...قيچي

نــــــــــــــــــــــهگريه

 

من ميخوام از اين خونه فرار کنـــــــــــــــم اما نمي تــــــــــــونمههه

 

مجبورم با مامانم وارد جنگ بشم... جنگ

 

اما خب زورم هم نمي رسه بهش...زور

 

مامان منو مجبور نکن که کاراي خطرناک انجام بدمخطر

و اگر شکست خوردم عمامه بذارمعمامه

 

يني من نمي دونم از دســـــــت مامانم چي کار کنم؟واي

 

آخرش مجبورم ميکنه برم رفيق دود و دَم بشــــــــمدود

 

مـــــــــــــــامـــــــــــــــان نکــــــــــــــــن اين با من اينجوري....

ندارم ديگه فيگوري...

ميشم من يک گَگوري...

همه ازم مي ترسن...

اگه بشم اونجوريترس

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مامان: تا تو باشي پشت سر بابات شعر کچل کچل کلاچه نخوني...هاهاها

http://bacheshia.niniweblog.com/post219.php

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

غزال مامان آرتین
16 آبان 91 22:30
سلام ساراییییییییییییی جونم. خوبی؟ نکن ! نکن مادر جان! دلت میاد موهای خوشگلشو بزنی؟! تازه الان داره هوا سرد میشه! اصلا محمد سجادم بدو بیا بغل خودم! میدونم بی صبرانه منتظر آقای پدری ! امیدوارم سال دیگه سه تایی برین حج دوستتون دارم بوس
مامان نسرین
16 آبان 91 23:11
مامانش نکن این کارو با پسملموناخه مگه چقدر مو داره که میخوای کچلش کنی اونم الان که دیگه هوا سرد شده. اصلا چرا یه عکس نمیزاری از محمد سجاد که ببینیمش خب دلمون تنگ شده براش.ببینیم چقدر بزرگش کردی اقای پدر هنوز نیومدن آیا؟
مینا مامی لیانا
17 آبان 91 0:25
ای وای از دست این مامانت . به موهای نازنین شاه دونه ما چکار داری آخه . جدا هوا هم سرده نکن خواهر این کارو . فقط مرتبش کن . اما اگر کچل کردیش باید شجاعتشم داشته باشی عکسشو بزاری ها.......... حالا ما گفتیم
زهرا مامان صدرا
18 آبان 91 13:47
نكن مادر نكن بچم معتاد شه چيييييييييييي بابا عكس بزار ببينيم گل پسري رو قبل و بعد از زدن موهاش
مامان محمد امین
18 آبان 91 17:53
آخی کچل اش نکن بچو رو گناه داره
آسمان
18 آبان 91 23:02
خیلی هم کار خوبی میکنین من هم معتقدم آق پسرا در عنفوان باید چندین بار ماشین ریش تراش به کله مبارکشون بخوره
مهسا(مامان هستی)
23 آبان 91 16:02
عزیییییییییییییییییییز خاله سارااااایییییی دلم برات تنگولیده خیلییییییییییی