آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

جنگ سي و چند روزه

1391/8/21 18:13
نویسنده : م.س و دوستان
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 228

بعد از اينکه من اووووووووووون همه روز مريض شدم ...

بعدش خوب شدم... يادتونه که!؟نیشخند

ولي مامانم طفلي...

سه روز کامل يه ويروسي اومده بود تو دلش و خيلي حالش بد بودگریه

منم توي اون سه روز هي مي خواستم برم بغلش تا حالش خوب شه!!!شیطان

الان مامانم خوب شده، يني بهتر شدهفرشته

خدا رو شکر...

بابا تو رو خدا بيا ديگه...ناراحت

ديگه هيشکي نمونده نمکه توي خونه ي ما مريض نشده باشه...

توي اين سه چهار هفته اي که نبودي رسما روي هم رفته دو سه هفته يا من مريض بودم يا مامانم...یول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا(مامان هستی)
23 آبان 91 16:00
الهیییییییییییییییییییییی قبونتون بشم دوری خیلی سخته
حدیث مامان رادین
24 آبان 91 0:01
به سلامتییییییی ایشالله تو با بابات بری اقا محمد افرین شیر مرد که مراقب مامانی بودی