آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

138...

1391/4/20 17:34
نویسنده : م.س و دوستان
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 150

امروز 138 روز است که از عمر شریف ما می گذرد.

قبل از تولد نی نی ها آدم سال به سال گذر عمرش به چشمش می آید.

اما به برکت وجود این برکات، آدم روز به روز، هفته به هفته، ماه به ماه، صده به صده ی سپری شدنِ خودش را هم با تمام جان، حسّ می کند.

در این 138 روز چه کردم؟

چقدر متفاوت شدم با قبل؟

به چه میزان دیدگاهم نسبت به خدا، مخلوقات و خودم تغییر کرده؟

چه توان هایی را در خودم بیدار کردم؟

چه قوایی را کشف کردم؟

از روز 1 تا روز 138، این پسر، چه تغییراتی کرده؟

چه روحیاتی در او شکل گرفته؟

چقدر بار گرفته؟

.

براستی که بچه ها، در های بازِ حکمت هستند...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مسطور
21 تیر 91 9:24
سلام خیلی جالبه محمد سجاد شده تقوای تو کنتور میندازه چقدر رشد کردی حاشا به این هوش پسر
مامان علی
21 تیر 91 15:08
ای سارا از دست تو یکم بااین بچه بچه گونه حرف بزن بدون که چه مامان نازنینی داره
دلم برات قد سوراخ گوش مورچه شده


منم به شدت...
اوینار
21 تیر 91 19:19
بسم الله سلام من از این درها زیاد میخوام که باز هم باشند به شرطی که منم رد بشم، اما 4تا مستقیم میخوام!