آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

نامه من به مامانم

1391/3/28 14:44
نویسنده : م.س و دوستان
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 137

مامانِ​خوبم سلام!

من در اين دنيا فعلا فقط شما رو ميشناسم و فقط با شما به اين شدت ارتباط دارم.

محبتي که بهم داري رو با تمام وجود مي فهمم.

حالي که داري؛​از نشاط و خنده گرفته تا گريه و غصه، تا استرس و .... همه و همه موقعي که به من نانا مي دي بهم منتقل ميشه.

دقت کن ماماني!

اون موقع هايي که پر انرژي و شاداب و خوش حال هستي من قبراق ترم، روبراه ترم، حالم عالي تره.

مامان جونم!

مي دونم که خيلي سخته که م همه ش بغلت باشم و ديگه نه دستي برات مونده نه گردني!

اما قول مي دم که يه ذره ديگه تحمل کني اثرات و ثمراتِ شکوفاييِ​من رو در آينده خواهي ديد.

مامانيِ​عزيز دلم!

وقتي که با بابايي دل مي دين و قلوه مي گيرين، من انقدر احساس امنيت مي کنم که هيچي نمي تونه جلوي خوب خوردن، خوب خوابيدن، خوب پيفو کردن و ... من رو بگيره.

هر چي شما دو تا به هم محبت و عشقتون بيشتر باشه،​آرامش روانيِ​منم بيشتره. و آينده م تضمين شده تر.

مامانِ​فدات شم الهي!

دوستت دارم...

به خاطر تمام زحمت هايي که من هيچ وقت نمي تونم جبرانشون کنم.

.

خب ديگه مامان جونم!

حالا بيا منو بغل کن،​که نانا ميخام، بعدشم منو ببر بشور، بعدشم منو بخوابون،​بعدشم ......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد امین
28 خرداد 91 23:46
عیدتون مبارک . التماس دعا
غزال
29 خرداد 91 22:31
سلام دوست جوووووووونم. میبینم که حسابی فعال شدی!!! مثل همیشه عالی و آموزنده. بازم میگم وبلاگتو خیلی دوست میدارم. خیلی دلم تنگ شده برات ولی میدونی که درگیر آرتینم و تا بچم آروم نشه دست و دلم به هیچ کاری نمیره.
این مطلب آخری و هم خیلی خیلی خوب نوشتی خیلی به دلم نشست. بووووووووس
حالا روی صحبتم با جیگر خاله ست:
قربونت بشم عزیزززززززززززم. قدر مامانتو بدون خیلی ماهه! خیلی هم دوستت داره ها! بوس برای صورت ماهت

غزااااااااااااااال
دل به دل لوله کشي...
آموزندگي از خودتونه.
از قديم ميگن: مستمع باعث شود حرف خوب زده شود!