آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

م ا د ر

1391/2/24 12:00
نویسنده : م.س و دوستان
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به هم گي 120

امسال دومين ساليه که روز مادر روز منه...

سال پيش وقتي محمدسجاد توي دلم و شايد يکي دوهفته از عمر جنيني ش مي گذشت...

امسال هم وقتي که 79 روزه شدنش رو به من و باباش هديه داد...

مادر شدن، يک حسّ نيست...يک مسئوليته.

مادر الگوي خانواده ست.

رشد مادر رشد تک تکِ​ اعضاي خانواده رو به همراه داره.

مادر قوّي بچه هاي قوّي پرورش ميده.

قوّت در جسم...

قوّت در اعتقاد...

قوّت در اراده...

قوّت در خيررساني...

قوّت در همه چيز مادر يک خانواده را قوي مي کند.

بهشت؛ پيش کشي ست براي همه ي مادران.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مي گويند: مادر هر کار کنند فرزندان همان را ياد مي گيرند. مثلاً اگر شهيد شود!

نثار مادرمان، حضرت زهرا صلوات

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابا سعيد
25 اردیبهشت 91 0:13
عمر هر دوي شما مستدام



عکس يه عالمه گُل
مامان نیکادل
25 اردیبهشت 91 10:27
مادر یعنی من
یعنی تو
یعنی مادرانمان
یعنی مادرانشان
مادر همیشه مادر است با همان عشق ومحبت و نگرانی های همیشگی
روزت مبارک

همچنين بر شما مبارک....
مامان محمد امین
25 اردیبهشت 91 12:46
اللهم صل علی محمد و آل محمد

دعاکنید بتونیم اون طور که شایسته است مادری کنیم .


انشالله
مامان نسرین
25 اردیبهشت 91 13:14
مامان گلی روزت مبارک بوووووووس


به به به به به به
نسرين بانووووو
روز شما مباركترررررر
و
بوووس ترررر