آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

آويزون...

1391/2/21 21:43
نویسنده : م.س و دوستان
1,780 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 118

انقدر آويزهاي اتاقش اعم از عروسک و ... با صدا و بي صدا

که فقط قابليت تکون خوردن و اينور اونور رفتنِ بالاي سرش رو

داشته باشند دوست داره که حدّ نداره....

ميخام 2تا کار کنم:

1. عروسکهاييش رو که زدم به ديوار رو از سقف آويزون کنم واسه ش.

2. ارتفاع اين عروسکهاي فعليش رو هم که آويزونه کمتر کنم تا زمين که بهشون نزديک تر باشه و بيشتر حالش رو ببره.مژه

3. يهو ديديد که حسّ مادريم خيلي گُل کرد و خودم رو هم از سقف واسه ش آويزون کردم، نيز پدرش رو.چشمک


ديگه ما کارمون حال دادن به اين آقا پسره خوردنيه ديگه

دعامون کنيد شب عيدي.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرضیه
21 اردیبهشت 91 22:07
عکس از محمد سجاد خان و اتاقش بزار مامانی از من یاد بگیر


اوووووووووووووووووووو چقد عکس...
وبلاگش نمايشگاه عکسهههههههه
مهسا
21 اردیبهشت 91 22:20
سلام مامان جونش
خوبين؟
نميخواهيد يه عكس خوشمل از ني ني تون رو روي يه گردنبند چوبي. يه ليوان يا يه تي شرت چاپ كنيد؟؟
اگه ميخواهيد حتما بهم خبر بدين

سلام
دوست دارم ام شما خيلي گرونيد...
مامان محمد امین
21 اردیبهشت 91 22:58
ما به خاطر این فسقلی ها خیلی از کارهایی رو که تا حالا نکردیم مجبوریم انجام بدیم . مثل ما که این توی دستشویی زندگی میکنیممممم . برامون دعا کن توی این پروژه موفق بشیم یک ماهه شروع کردیم اما هیچ نتیجه مثبتی هم نداشته .

يعني حتي براي جيش کردن هم بايد توسل کرد و دست به دعا برد....هههههههههه
مامان محمد امین
22 اردیبهشت 91 11:31
شاید خنده دار باشه اما به نظرمن از تمام مراحل بزرگ کردن این فسقلی ها سختره . دعا برای صبور بودن و تحمل داشتنننن چون خیلییییییییییییییییییییی صبر میخواددددددددددددد یکم صبرت کم باشه مثل من نتیجه عکس میگیری.

ههههههههههههههههههه
مامان علی
23 اردیبهشت 91 0:24
می خواستی 2تا کار بکنی ها
هههههههههههههههههه


هههههههههههه
خواننده که زرنگ باشه نويسنده در عذابه!!!! هاهاها
باران خلاف نیست
23 اردیبهشت 91 20:46
به نام سلام
روزتان و تولد مادرمان مبارک

با ممنونيت...
غزال
23 اردیبهشت 91 21:09
سلااااااااااام سارا جونی خودم. دلم برات تنگ شدههههههههه دوستم. کلا یکی از دلایلی که میام نی نی سایت تویی! با خوندن نوشته هات روحیه میگیرم. واسه همین زود زود دلم تنگ میشه برات. روزت هم مبارک مامان مهربوووووووون. بوس برای تو و محمد سجاد عزیززززززززززم

سلامليکنَّ
خودت چطوري؟خوبي؟ آرتين جيگملي چطوره؟
نظر لطفته...
دل به دل لوله کشيه واقعا...
روز خودت هم مبارک مامانِ خوبِ فعال...