آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

دختر بچه ي ناز

1391/3/24 14:20
نویسنده : م.س و دوستان
1,268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 119

خودِ محمدسجاد: يروز تولد مامان جونيم بود.... خوش به حال مادرش حتما خيلي دوستش داشته وقتي که خيلي کوچولو بوده و داشته کم کم بزرگ ميشده...

مامان محمدسجاد: کلي مشعوف و پر انرژي مي شم وقتي فکر مي کنم که اين بزرگان هم  کودکيِ شان از خيلي لحاظ شبيه کوچکيِ محمدسجاد است.

فکرش را که مي کنم حضرت زهرا 1ماهه بودن، دو ماهه بودن و 80 روزه بودن قند توو دلم آب ميشه....

يک دختر بچه ي نازِ خوشگلي که هر چي بگه​ آدم ازشون کم گفته..

خدايي فکر کردن به اين موضوع تپش قلبم را بالا مي برد.

البته اين کجا و آن کجا...

اما آدم شبيه کسايي مي شود که بهشان ميلي وافر دارد.

چه ميدونم!

ما هم مي خايم به هر بهانه اي خودمون رو به دوستان خدا بچسبونيم.

ن امروز 80 روزه م شد.

واسه ماماني هام هديه خريديم و روو کارت هديه مامانيِ بابام نوشتيم که:

ماماني دوستت دارم از طرف محمدسجاد

عجب نوه ي توو دل برويي ام من قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماری
24 اردیبهشت 91 18:58
سلام مامان محمدسجاد
الهی خاله خیلی دوست داره عکس اقا محمد سجادو ببینه اما هیچ وقت موفق نشده از طرف من بوسش کن
راستی من میخوام برای دخترم یه داداش خوب که مث دخترم خوش اخلاق باشه بیارم تو نمیخوای برای پسرت یه خواهر خوب مث خودش بیاری؟

سلاااااااام ماري جون
چرا 100% يه خواهر خوب مي خام واسه ش بيارم...
اصلا برادر بي خواهر معني نداره که...و خواهر بي برادر