آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

مادرم

1391/3/24 14:11
نویسنده : م.س و دوستان
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 77

مامانم یک عالمه شعر برام گفته که میخاد وقتی اومدم اونا رو برام بخونه.

یک عالمه هم شعر و متن و خاطره برام ضبط کرده با صدای خودش که میخام وقتی اومدم بشنومشون.

یک عالمه  دوستش دارم.

و قدرش رو می دونم.

مامان خوبی دارم      من قدرش رو می دونم

مامان چه مهربونه     همه ش پیشم می مونه

توو سختی و آرامش   میشه تکیه کنم بِش

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

واقعا قدر مامان هامون رو بدونیم.

خیلی سختی کشیدند برامون.

حتی اگر در طول زندگی مون برامون هیچ کاری نکرده باشند، به خاطر این 9 ماه باید تا ابد مدیونشون بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مهدیه
4 اسفند 90 18:06
امروز همه خوشحال بودند...
چون بالاخره محمدسجاد عزیز روز 4 اسفند رو برای فرود خود به این دنیا انتخاب کردند!!!
برای استحکام و ثبات قدم هایش صلوات




قربانت سيد
خيلي زحمت کشيدي 4 اسفندي...
اگر فکر مي کني که زمان جبران کردن ما ديره، بايد بگم اصلا هم اينطوري نيست...هاها ها