آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

وابسته به حسّ يا نابسته به حسُ

1391/3/24 14:22
نویسنده : م.س و دوستان
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 72+1 

اين پست  يعني تعداد شهداي کربلا+محمدسجاد جانِ دل.

اين پسر اصلا تحت تاثير روحيات من نيست. وقتي من ناراحتم واسه خودش تکونش رو ميخوره، وقتي هم خوشحالم هم همينطور.

بر عکس همه که ميگن اگر غصه بخوري بچه ت بي رمق ميشه و کِز مي کنه و فلان!!!

چي بگم؟! بيشتر از اين قضيه خوشحالم. الحمدلله.

قدرت تفکيک حسّ  و خيال از عمل و رعايت کردن استقلال ساختاري نعمتيه خودش که آدم بايد قدر بدونه.

انشالله که بدرد آقاش بخوره.

وگرنه به درد جرز ديوار هم نمي خوره. حالا ميخاد تمام صفات + رو داشته باشه.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

اين اخلاق هاش حتما به مادرش نرفته! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر ارسلان
26 بهمن 90 0:28
محمد سجاد عزیز تو به غیر از اینکه به مادرت نسبت به مادر بودن وظیفه داری نسبت به درس های اخلاقی هم مسئول هستی؟؟؟ نازنین پسر مواظب مامانی باش
مسطور
27 بهمن 90 21:58
نمیدونم
فک کنم منم به مامانم نرفتم البته مامانم کلی خوشحال میشه که من بهش نرم

مامانت ماهه... بايد از خدات هم باشه بهش بري...
مشکات
28 بهمن 90 0:37
قطعا به خودتون رفته این پسر گل و مامانی

ان شاءالله سرباز آقا بشه

خدا نکنه به خودم بره ؛)
انشالله انشالله

مهتاب
28 بهمن 90 17:40
سلام عزیزم
وبلاگ زیبا و معنوی داری.
هم بابت اعتقاداتت بهت احساس نزدیکی کردم هم اینکه داریم باهم مامان میشیم و نی نی هم پسره...
ایشالا به سلامتی فارغ شی

سلام سلام سلام
خدا رو شکر...
انشالله به سلامتي و آرامش سيد عطا رو به دنيا بياري
سعيد
29 بهمن 90 23:24
ان شاءالله که در زمره شهداي کربلا باشد