آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

سجده

1391/3/24 14:22
نویسنده : م.س و دوستان
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 72

اميدوارم هميشه در سجده بمانم...

سجده اي حقيقي. 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

أُولئِكَ الَّذينَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ مِنَ النَّبِيِّينَ مِنْ ذُرِّيَّةِ آدَمَ وَ مِمَّنْ حَمَلْنا مَعَ نُوحٍ وَ مِنْ ذُرِّيَّةِ إِبْراهيمَ وَ إِسْرائيلَ وَ مِمَّنْ هَدَيْنا وَ اجْتَبَيْنا إِذا تُتْلى‏ عَلَيْهِمْ آياتُ الرَّحْمنِ خَرُّوا سُجَّداً وَ بُكِيًّا/ همان كسانى كه خدا موهبتشان داده بود، از فرزندان آدم و از فرزندان آن كسانى كه همراه نوح بر كشتى سوار كرديم و از فرزندان ابراهيم و اسرائيل و آن كسانى كه هدايت كرده و برگزيده بوديم، چون آيه‏هاى خدا بر ايشان خوانده مى‏شد به حال گريه به خاك مى‏افتادند و سجده مى‏كردند.  سوره مبارکه مريمسلام الله عليها آيه 58

إِنَّما يُؤْمِنُ بِآياتِنَا الَّذينَ إِذا ذُكِّرُوا بِها خَرُّوا سُجَّداً وَ سَبَّحُوا بِحَمْدِ رَبِّهِمْ وَ هُمْ لا يَسْتَكْبِرُونَ/به آيات ما فقط آن كسانى ايمان دارند كه چون بدان اندرزشان دهند سجده‏كنان بيفتند، و به ستايش پروردگارشان تسبيح گويند، بدون اينكه تكبر بورزند. سوره مبارکه سجده، آيه15 

* امروز در آخرين سونوگرافي، در تمام طول بررسي؛ محمدسجاد در حالت سجده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خودنویسی ها
24 بهمن 90 22:56
سلام
چقدر دوست داشتم!
چقدر نگاه قشنگی!

واقعا حالت سجده بود؟
چه عالی!

سلام خاله خودنويس...
منو از کجا پيدايي دي؟
آره واقعا بود....
قاصدک
24 بهمن 90 23:47
عزیزم!
خداحفظش کنه!
بسیار ذوق نمودم!

سلام منو به محمد سجاد برسونید بگید تو سجده هاش برام دعا کنه!!

بامزه بودا قاصدک...
خودنویسی ها
25 بهمن 90 9:56
از لینک وبلاگ مادرتون!

آها... ؛)
قاصدک
25 بهمن 90 23:32
من که جدی گفتم!
به گمانم یکم اشتباه شده!
من از ته ته دلم گفتم

فهميدم منم (عکس گل)
مامان بچه مستور
27 بهمن 90 22:00
چقدر جالب

آيکون يک گلي که داره خودش رو واست تکون ميده
مشکات
28 بهمن 90 0:39
تبارک الله احسن الخالقین.........
سعيد
29 بهمن 90 23:25
تکبير