آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

روز تولد

1391/3/24 14:23
نویسنده : م.س و دوستان
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی68

داشتم فکر می کردم که چه روزی خوبه به دنیا بیام....

21 بهمن/ 17ربیع؟

22 بهمن؟

10 اسفند/تولد امام حسن عسگری؟

.

بازم داشتم فکر می کردم که: «کلُّ یومٍ هُو فی شأن»

از اونجایی که توو خلقت چیزی به عبث خلق نشده، هر روزی که بدنیا بیام اون روز دارای شان و مقامیه ....

اصلا شاید بعدش که من بدنیا اومدم اون روزم شد: «یوم الله»

یعنی روزی که قدرت خدا و دست خدا در اتفاقات اون روز مشهود و واضحه...

خدایا دست خودت رو در زندگی به من نشون بده به طور مداوم.

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بچه مستور
19 بهمن 90 9:58
میگن هر وقت مادری روبه آسمان موهایش را پریشان کند درحالیکه دعایی رابرای فرزندش بکند خدا شرمش می آید که دعایش را مستجاب نکند


قاصدک
20 بهمن 90 9:45
امیدوارم نینی هر وقت که بدنیا اومد سلامت و تندرست باشه و با خودش یک دنیا برکت دنیوی و معنوی به همراه بیاره.
التماس دعا

بسيار بسيار متشکر
و نيز شما...
ابوالفضل
20 بهمن 90 20:38
مشکات
23 بهمن 90 19:10
آخی عزیزم ... الهی خوش قدم باشه
شکر خدا که شما مامان گل انقد معتقدی....
ایشالا نی نی به سلامتی به دنیا بیاد و عاقبت بخیر بشه

ممنون
همچنين فرزندان شما...
مشکات(از نی نی سایت)
26 بهمن 90 1:33
با دعای خیر شما عزیزم.... من نی نی ندارم برام دعا کن ....