آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

کاشکی یعنی آرزوهای من...

1391/3/24 14:24
نویسنده : م.س و دوستان
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 66

دیگه شمارش معکوس داره آغاز میشه...

و موعد من هم داره به سر میاد...

کاش  یادم نره هر جایی که آدم تووش قرار می گیره مادام العمری نیست... 

کاش یادم نره هر کاری که آدم انجام میده یک سقف زمانی ای داره....

کاش یادم نره اگر کارها درست و طبق قواعد انجام بگیره واسه مرحله ی بعد آماده تر خواهم بود....

کاش یادم نره که اینجا من 100% به عالم غیب مرتبط بودم و این ارتباط رو میشه ادامه داد...

کاش یادم نره که اینجا خیلی چیزها فهمیدم و فهمشون رو باید عملی کنم...

کاش یادم نره که هیچ وقت زحمت های مامان و بابام رو از یاد نبرم...

کاش یادم نره که  اینجا کی بود که روزی من رو می رسوند اون هم بی کم و کاست...

کاش یادم نره که توو دنیا همونی باشم که او می خواد...

کاش ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)