آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

آسمان درخشان

1391/3/24 14:24
نویسنده : م.س و دوستان
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 65

منم مثل مامانم هستم، خيلي آسمون رو دوست دارم. همه ش در حال نگاه کردن به آسمانم از مناظر مختلف.

گاهي از لابلاي برگ درختان.

گاهي به بهانه ي ديدن حرکت ابرها.

گاه مي خواهم نور خورشيد را با دستانم دنبال کنم.

گاه ستاره ها را ميشمارم و يکي يکي مي گيرمشان و مي خورمشان. عجب مزه ي خوش طعمي دارند. مخصوصا وقتي نصف شب ها با مامانم بلند مي شويم و به آسمان نگاه مي کنيم و هر ستاره اي را که مي بينيم با هم مي گوييم:

السلام عليکِ​يا فاطمة الزهرا*

سربه آسمان بودنم را امروز دکتر به مادرم گفت.

دعا کنيد که اگر اين سر به آسماني بودنم به درد خور است، همين جوري بمانم.

ممنون.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

روايت است که:

*حضرت زهراسلام الله عليها به هنگامه ي نماز، براي اهل آسمان مي درخشيدند، همانطوري که ستارگان براي اهل زمين مي درخشند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محب
11 بهمن 90 20:03
محمد سجادم! تو و مادرت هر دو شبیه پدر امت، رسول الله صلی الله علیه و آله هستید...
ایشان هم بسیار به آسمان نگاه می کردند...

با اينکه تشبيهي بسياااار چسبنده بود اما ما بيشتر دلمان مي خواهد خلق و خويمان شبيه پدرمان شود...
اگر چه ميل و دوست داشتن نيز جزئي از خلق و خو است.

مامان محمد امین
12 بهمن 90 13:47
مامان محمد سجاد بوسسسسسسس برای محمد سجاد گلم

اتاقش هم دیدم قشنگ بود مبارکش باشه

راستی یه چیزی ما یه زمانی با بچه ها یه کلوپ داشتیم توی نی نی سایت ریحانه بهشتی در مورد تربیت دینی بچه هامون با هم صحبت می کردیم بعد دیدم جو نی نی سایت خوب نیست رفتیم بانو سنتر اونجا هم درش تحته شد اما حالا توی چارباغ هستیم البته من تازگی تونستم پیداش کنم اگه دوست داشتی بیاا
اینم آدرسش
http://www.charbagh.com/index.php/group/54

سلام
ممنون
میام انشالله