آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

فرشته ها در اتاق من هستند...

1391/3/24 14:24
نویسنده : م.س و دوستان
509 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 62

این مطلب را یکی از دوستانم برایم نوشته است....

دیدم که اصل متن باشد بهتر است تا در نظرات بماند:)

به به! مبارک باشه محمدسجادم!
میدونی چیه! تو خیلی چیزها رو می دونی که خیلی خوبه....
چندتا نکته برات می نویسم شاید الان برات سخت باشه و کمی بفهمی و بعدها بیشتر....
1. می تونی با یک سری کارها که می کنی فرشته های اتاقت را زیاد کنی مثلا قرآن خواندن در اتاقت...
می تونی به مامانت بگی که تشریف بیارند تو اتاق شما و قرآن بخوانند تا فرشته های اتاقت زیاد بشه
2. محمد سجادم، یادت نره! هرگز یادت نره که اتاق اصلی ات جای دیگری ست...
یه آیه داریم تو قرآن که خیلی دوستش دارم خدا میگه اون آدم خوبهایی که توی دنیا صبر کنند توی بهشت اتاقهای بهشتی براشون آماده می کنند اتاق هایی پر از سلام و تحیت ... به مامانت بگو آیه 75 سوره فرقان را برایت بخواند.
 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1. میخام بگم یه همچین دوستایی دارم من.

2. از مامان محمدامین هم بسیاااااااار ممنونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر ارسلان
10 بهمن 90 13:11
سارا جون از وبلاگت خیلی خوشم اومد
خیلی متفاوت اصلا"شبیه بقیه نبود

سلام
خوبيد؟
ممنون
آخه اين وبلاگ خودشه....
حرف هاي توي دلش رو ميزنه...