آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

7 تا 10 هفته دیگه

1391/3/24 14:28
نویسنده : م.س و دوستان
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی ٤٧

دیگه حدودا وارد 30 هفتگی زندگیِ درون دلیِ مامانم شدم.

کم کم دیگه قراره بیام و دنیا رو منور کنم.  کلی کار دارم که باید انجام بدم.

قراره بابا و مامانم که بهترینن توو عالم، تمام شرایط رو فراهم کنند تا من محبت به خدا که با اون متولد میشم، توی دنیا زیاد و زیاد تر بشه. و به شکوفایی برسه.

واسه همینه که ذوق دارم که بیام.

میخام بفهمم که چطوری میشه «غیر از خدا، هیچ چیز مهم نباشه، در عین حال که مهمه و لازمه ی زندگی کردن در دنیا»

اولین متنی که نوشتم رو خیلی دوستش دارم.

خواستید میتونید بخونیدش.

برای

بابای قوّام و قهرمانم

مامان صالح و قانت و محافظ غیبم

خواهر-برادرهای پاک دیگم که قراره بعدا بیان، یک عالمه دعا کنید، باکارهای خوبی که انجام می دید.

ممنوووووووووووووون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بچه مستور
2 دی 90 17:35
یعنی من الان چقدرمه؟
من الان کجام؟
من الان اصلا هستم
اصلا چه جوریم
هنوز روحم؟
یا توی تخیل مامان و بابامم
هان بابام
من بابامو میخام
مامان من بابامو میخام
برام دعا کن بابام پیدا بشه

سلااااااااااام ریفیق
چطوری؟
منم کلی طول کشید که بابام پیدا شه.
شاید باورت نشه
مامانم دیگه ناامید شده بود واقعا
اما یهو پیدا شد.
من میدونم عموم همین موقع هاست که پیداش شه.


بچه مستور
2 دی 90 17:38
من بابامو میخام