آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

وابستگی خوب

1393/8/2 23:50
نویسنده : م.س و دوستان
254 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز وابستگی اش به والدینش بیشتر و بیشتر می شود.

هر روز کمتر پیش کسی می ماند و می گذارد من مقداری تنها باشم و به امورات برسم.

این بهترین اتفاق یک رشد دوره ی اول است.

وابستگی به والدین.

کم کم درست می شود.

به 4 و 5 سال که می رسد انقدر غیر وابسته می شود که منَ ت به جوش می آید که هان!

من مادرت هستم!

به منِ مادرت توجه کن!

اما او...

این بهترین لحظاتی ست که سلامت فرزندم را از آن می بینم.

وابستگی ات از من به ولی ت منتقل شود  و همینطور سلسله را مستقیم طی کنی پسرم.

پسندها (1)

نظرات (2)

گهواره
3 آبان 93 2:18
یعنی تا کجا این وابستگی خوبه!؟ بنده خیلی از این بابت نگرانم!
م.س و دوستان
پاسخ
نشانه ی سلامته کودکه. نگران نباشید. تا 5 سالگی هست و کم کم مستقل می شود
ام‌طاها
5 آبان 93 17:35
ان شاء الله