آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

بدون عنوان

1393/5/31 14:42
نویسنده : م.س و دوستان
292 بازدید
اشتراک گذاری

یک سفر درون شهری یک ساعتی با اتوبوس داشتیم.

من و مربا و عسل ، سه تایی.

هر چقدر هم آقای پدر گفتند سخت است و اذیت میشید و ... گوش هر ۳ تایمان بدهکار نبود.

یکی دوبار با محمدسجاد سوار شده بودم اما خیلی کوچک بود.

ایندفعه اما فرق داشت.

با هدایتگری او رفتیم و از در جلو سوار اتوبوس شدیم.

رفت و یک جایی پیدا کرد روبرپی من  وراحت  نشست.

با هر بار باز شدن در اتوبوس، ذوقی کودکانه فضا را پر میکرد و توضیحاتش در مورد حرکت کردن و نکردن ماشین، چاشنی آن بود.

دو بار جایمان را عوض کردیم، درآخر هم ته اتوبوس ساکن شدیم و نشستنی در کار نبود و مدام شعر می خواند و از سر و کول میله ها بالا میرفت.

در کل خاطره ی به یادماندنی خوبی بود.

هر لحظه به فکر این بودم که اگر زینب بدقلقیدکرد پیاده میشوم و ماشین میگیرم اما انقدر با دیگران ارتباط گرفته بود و از بغل من با بقیه اَدَبَدَ میکرد.

به هر زوری‌ بود رسیدیم و لذت همراه با سختی ای رو به تصویر کشیدیم.

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

ماهیتابه کودک
31 مرداد 93 15:18
سلام. آقا محمد سجاد از این ماهیتابه ها و نیمروهای خوشگل و خوشمزه خوشش میاد حتما
م.س و دوستان
پاسخ
سلام ممنون بله خوش ش که میاد اما ما همینو دیدیم ۵ تومن
ام‌طاها
1 شهریور 93 0:01
حتماً بقیه که دیدن... ملائکه اومده بودن به همراهی...
نفیسه
1 شهریور 93 20:14
ایوووووول به این توانایی مرهبا زنده باشی هزار سال رو سر بچه های عزیزت باشی خدا قوت
نسل چهلم
5 شهریور 93 12:02
منم بچه میخوااااام!!!
م.س و دوستان
پاسخ
حتی بند کفشتونم از خدا بخواید...
عطیه
10 شهریور 93 10:43
من مطمئنم جز بهترین خاطرات زندگی مربا و عسل میشه.. و خودتون البته!
م.س و دوستان
پاسخ
یحتمل!
مامان محمدها
12 شهریور 93 1:07
ساراجونی دلم براتون تنگ شده بود ممنون که احوال پرس ما بودی گلم . انشالله که عسل و مربا هم صحیح و سالم باشن. خیلی التماس دعا
م.س و دوستان
پاسخ
محتاجیم بشدت
مامان زينب و ضحي عسلي
13 شهریور 93 23:22
سلام دوست جون.. احوال شما؟ به من رمز ميدين؟ من طبق جرياناتي سالي يه بار ميام نت... نگين چراغ خاموشم.!!!. ميام خونه تكوني مي كنم ميرم ..
نیلوفر جون
16 شهریور 93 23:39
سلام عزیزم خوبید انشا.. خسته نباشید با اسباب کشی اتوبوس سواری انشا.. همیشه به خوشی
سعیده
29 اردیبهشت 95 18:03
باسلام. توروخدا بمن رمز بدین حامله ام و بچه ام هشت ماهس
م.س و دوستان
پاسخ
ُ سلام بانو حالتون چطوره؟