آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

بسم الله

1390/9/21 15:05
نویسنده : م.س و دوستان
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 42

دیگه داره کم کم میاد...

کمتر از 10 هفته دیگه...

هوراااااااااااااا....خدا را شکر

میاد به جایی که آدم فرصت داره خطا کنه، دچار اشتباه بشه.

و تا می تونه رشد کنه و به اونی که بهش ماموریت داده تا به این دنیای مادی بیاد نزدیک تر بشه.

امیدوارم به اینکه تصورات و تصدیق های زندگی1 محمد سجاد، با توجه به روحیه ی محبوبیت و ثقلیتی که در جمع ها میتونه داشته باشد2، بر اساس حقیقت بنا و پایه ریزی بشه.

دعا می کنم خدا الگوهای خوبی در زندگی نصیبش کنه-علاوه بر خودم و بابای نابش-.

دعا می کنم که همراهی خدا، حضرت رسول و ائمه اطهار، مخصوصا حضرت زین العابدین؛ را در این مسیر سخت همواره حس کنیم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1. پیشنهاد می کنم کتاب تفکر قرآنی، اخوت، انتشارات کتاب فردا را مطالعه کنید.

2. سوره مبارکه عادیات، فَوَسطنَ بِه جمعاً

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)