آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

روز پر برکت عرفه

1390/8/13 21:57
نویسنده : م.س و دوستان
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 32

درکی دیگر از ایامی که خداوند آنرا بر من مهیا ساخته است.

"روز عرفه"

خدا جون مهربونم...

من تو را خیلی دوست دارم.

چونکه تا همینجاش هم به من:

گوشی دادی که می شنوم.

چشمی که باز و بسته اش می کنم.

دست و پایی که تکانشان می دهم.

پوستی که خم بر او می آورم.

انگشتانی که جمعش می کنم.

سیستم گوارشی که با آن تغذیه می کنم.

خدایا من چگونه این همه محبتت را جبران کنم.

/

به برکت وجود این طفل 6 ماهه در وجودم، که خاطرش، خاطرم را به 6 ماهه به دنیا آمدن حضرت حسین علیه السلام و حضرت سجادعلیه السلام پرواز می دهد؛ و هیچ عصیانی در قبال رحمت بی دریغت انجام نداده است و تشنگی اش برای مجاهدت در راه تو بی کران است:

 ما را برای خودت بپذیر.

اشتباهاتمان را خودت جبران کن یا جبار!

و توان هر چه خوبی است در سطوح فردی، جمعی و ساختاری را در ما قرار ده!

خدایا ما دوستت داشته باشیم خدا!

طوری که مانند رسول الله از انتهای جان بگوییم:

قل: هو الله احد، الله صمد، لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد.

خدایا علم و عمل را با اخلاص برای خودت بر ما روا دار.

آمین.

عرفه بر همه پر معرفت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسطور
18 آبان 90 8:15
سلام خاله جون
با اون مامانی که تو داری باید اینقدرم با فهم وشعور باشی محمد سجاد جون

مخلصیما...
بی خیال شو مسطور...
ما توی سطر سطر شما موندیم چه برسه...