آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

رهایی از پوشک5

1393/4/13 2:33
نویسنده : م.س و دوستان
311 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز 5 است از عملیات پوشک پرونی...

امروز از روزهای عالی ای بود که دچار افراط هم شدیم حتی یه قسمت هایی از روز!

به جایی رسیدیم که انقد محمدسجاد اصرار می کرد بریم دستشویی من دستشویی دارم، که دیگه بهش می گفتم:

ول کن مامان جون! نمی خواد بریم دستشویی، نداری! توهمِ داشتن داری!!! 

ینی یه وضعی! در 1 ساعت 4 بار می رفتیم جایی که آقا خوششون اومده بود ازش کچل

 و اما تجربیات امروز:

1. همراهی مادر در روزهای بعد از شروع بسیار مهم است. گاهی این اتفاقی که برای ما امروز افتاد اگر همراهی مادر کنارش نباشد، منجر به شکست برنامه ها می شود. لطفا خسته نشویم.

2. اصلا از زمانی که برای انتخاب این کار انتخاب کردید پشیمون نشید. - البته اگر برایش تدبیر داشته بودید-

3. دستشویی شماره2 در بچه ها کمی با خطا همراه است. یک احساس فشار می کنند و می روید با هم دستشویی و فقط شماره 1. دوباره می آیید بیرون و این تکرار می شود. اما بالاخره نتیجه می گیرید.

من اسمش رو گذاشتم توهمِِ پرتاب  بنده خدا دلبند عزیز، هنوز زمان پرتاب براشون جا نیفتاده اولای کار. تمرین می کنند یاد می گیرند. پس لطفا خسته نشویم.

4. بذارید در دستشوی هر طرفی که راحت ترند بنشینند. لزوما اجبار نکنیم که حتما روی سنگ توالت نشستن کنند.

از هر 10-15 بار رفتن، 1 یا 2 بار را با بازی و شوخی و آب بازی و جایزه، پیشنهاد بدیم که اونطور بنشینند فقط به خاطر عادت نکردن به نحوه نشتن های مختلف... پس لطفا سر نشستن و ننشستن خسته نشویم.

برای امروز کافیه.

دعامون کنید.

انشالله این مرحله از رشدشون منجر به رسیدن به قله های بزرگ برای ما باشه صلوات

پسندها (3)

نظرات (4)

گهواره
13 تیر 93 4:48
همچنان!!! خدا قوت... .یه سوال!!!به نظر شما درسته که میگن پوشک گرفتن دختر از پسر راحتتره؟؟؟
م.س و دوستان
پاسخ
سلام ممنون راستش من نمی دونم چون الان فقط پسر از پوشک گرفتم. منتها گمان می کنم ازونجا که میگن این بچه از اون بچه راحت تره- حتی هم جنس- یا سختره... خیلی به جنسیت ربط نداره.
صهبا
13 تیر 93 18:58
سلام مامان مهربون . خسته نباشی . دعا می کنم هرچه زودتر نتیجه دلخواهتان را در این پروژه مهم به دست بیارید .
م.س و دوستان
پاسخ
خیلی ممنون ... آخرش هم هیمین دعای شما می مونه.
ام‌طاها
14 تیر 93 22:09
خدا قوت مامان‌بانو! این روزا همه‌ش نشانه‌ش!
م.س و دوستان
پاسخ
یعنی جی؟ چه نشانه ای؟
ربابه
16 تیر 93 16:16
سلام قهرمان شکست ناپذیر! خیلی وقت بود میخواستم پیام خداقوت وتشکربراتون بنویسم فرصت نکردم چون اوضاع بنده نیز مثل شماست تقریبا !2تافرشته کوچولو امابزرگ وعالم کوثرخانم2سالو 4ماهه وحانیه خانم9ماه و2هفته ای دارم.ازمطالبتون انژری میگیرم کلی سوال دارم راهنمایی میخوام ان شاالله من بعد ازاین فرشته هام اجازه بدن مزاحمتون میشم!خیلییییییییییدعامون کنید به بلندای ابد!موفق وپیروز باشید.باتشکر
م.س و دوستان
پاسخ
سلام خیلی خوش آمدید. فاصله سنی فرشته هاتون تقریبا مثل عسل و مربای منن. خدا قوت. ایشاله. ممنون محتااااااااااااجیم